Jumaat, 12 Januari 2018

Pilihan perdagangan australia


Dalam penjumlahan, pilihan memberikan anda pilihan. Pelabur boleh menggunakan dividen yang diterima setiap tahun untuk membantu membiayai penggunaan strategi perlindungan seperti ini. Kami menginsuranskan rumah kami. Bagaimanakah saya boleh menetapkan semula kata laluan saya? Walau bagaimanapun, kaedah pilihan kedua-duanya membolehkan kami mengambil keuntungan kecil di sepanjang jalan dan keuntungan kami direalisasikan pada akhir kaedah yang memberi kami modal untuk melabur semula. Bagaimana jika seorang pelabur boleh mengambil kesempatan daripada hasil dividen yang besar dan pergerakan menaik saham dan menghapuskan risiko kerugian? Adakah anda menawarkan akaun demo? Pilihan boleh digunakan untuk mengimbangi potensi jatuh harga saham dengan mengambil pilihan.


Delta pada opsyen adalah ahli keluarga Yunani yang menentukan harga opsyen. Mereka didagangkan dalam mata, bukan dolar dan sen. Bagaimanakah saya membayar untuk saham saya? Habis tempoh penyelesaian ialah harga pembukaan indeks pada hari tamat tempoh. Jadi seperti yang anda dapat lihat dari contoh-contoh di atas, boleh membuat lebih banyak kepastian di sekitar anda mengisi maklumat lanjut untuk menghubungi broker atau ASX anda. Pengiraan yang sama boleh digunakan untuk sebarang pembetulan peratusan dalam contoh ini. Kami menginsuranskan kereta kami. Anda mungkin tidak perlu membubarkan portfolio anda dengan seluruh kawanannya dengan kehilangan wang yang besar.


Pilihan memberi pelabur aktif fleksibiliti dan keupayaan untuk melindungi, mengembangkan atau mempelbagaikan kedudukan mereka. Mereka adalah tunai yang diselesaikan pada tamat tempoh, iaitu apabila keuntungan atau kerugian wang sebenarnya direalisasikan. Dalam artikel ini saya akan menerangkan bagaimana anda boleh meningkatkan pulangan daripada yang telah dicapai dengan kaedah Pilihan yang mudah sambil mengambil keuntungan kecil di sepanjang jalan. Contohnya jika kenaikan mendasar nilai panggilan akan meningkat, putaran akan berkurangan. Anda boleh menulis opsyen terhadap saham yang telah anda miliki untuk mendapatkan pendapatan tambahan. Pilihan ini SELALU gaya Eropah yang bermakna mereka hanya boleh dilaksanakan pada tarikh Tarikh luput. Dengan beberapa strategi dan jargon, pilihan boleh kelihatan kompleks namun semua strategi pilihan bekerja pada prinsip yang sama. Pada ketika ini, perlindungan bawah Put akan dikeluarkan. Jika apa-apa, ia memberi masa kepada pelabur untuk membuat keputusan yang diukur pada kos yang jauh melebihi potensi keuntungan. Apakah pilihan XJO?


Oleh kerana pilihan dikelaskan sebagai sama ada panggilan atau meletakkan pilihan, anda boleh menjana kekayaan daripada pasaran yang semakin meningkat dan jatuh. Bilakah kita akan mengambil insurans ini? Jadi apa maksudnya? Adakah terdapat sokongan pada platform? Menjual 10 XYZ Bank Januari 3150 Meletakkan dan Beli berkata 10 XYZ Bank June Puts. Bagaimana saya boleh berdagang dengan CMC Markets Stockbroking? Sebaran mungkin melebar bergantung kepada kecairan dan ketidaktentuan pasaran. Perlindungan XJO secara langsung mencerminkan kejatuhan di pasaran dalam contoh ini kerana kami telah membeli pilihan pada pemogokan yang sama persis dengan tahap indeks. Setiap opsyen merangkumi 100 saham. Oleh kerana pilihan bergerak lebih dekat untuk menjadi wang, delta akan meningkat. Untuk meneruskan perlindungan, posisi Putar lain perlu dibeli yang akan melibatkan pengeluaran berulang untuk memberi perlindungan. Satu perkara penting perlu dibuat.


Apakah pilihan saya jika saya mahu? Sekiranya keputusan yang salah dibuat, kos itu terhad kepada kos opsyen. Ini adalah apabila pelabur membeli stok dan menjual Pilihan Panggilan. Di manakah saya dapat mencari nombor akaun saya? Apakah pembrokeran anda? Kami tidak lagi mempunyai kedudukan stok di XYZ. Sekiranya stok bergerak 1 sen, maka juga pilihan. Keuntungan peratusan ini terkumpul dari masa ke masa sehingga dari pelaburan terkecil, keuntungan yang lebih besar dapat bertambah. Panggilan mempunyai delta positif dan meletakkan mempunyai delta negatif. Akan ada kos tambahan di sini. Pernah tertanya-tanya bagaimana anda boleh membeli saham lebih murah daripada harga saham semasa? Pilihan, yang hampir dua kali ganda keuntungan kaedah saham mudah.


Ia digunakan apabila pelabur menaikkan harga jangka panjang tetapi bimbang tentang ketidakpastian jangka pendek. Seperti semua pilihan lain, mereka mempunyai Panggilan dan Put, mereka boleh dibeli dan dijual sebelum tamat, mereka mempunyai tarikh luput dan mogok. Bolehkah saya menjual pinjaman margin dengan anda? Masukkan kaedah Menikah Put. Jika kami membida 12. Ingatlah bahawa jika pelabur tidak selesa dengan kaedah ini mereka boleh menjual stok dan Letakkan pada bila-bila masa untuk keluar dari jawatan. Seperti kebanyakan pilihan, jika pelabur percaya aset asas itu jatuh, mereka akan melihat membeli Put untuk menutupnya. Seperti panggilan dan meletakkan adalah bertentangan polar ini juga dicerminkan dalam delta juga.


Juga terdapat variasi yang sangat besar untuk Menikah Put yang mana yang Leverage Married Put di mana beberapa Peminjam Margin akan memberi nilai penuh stok jika Put di tempat. Menulis Put mungkin bermaksud pelabur membeli stok pada harga dan masa yang telah ditetapkan. Pada ketika ini pelabur mungkin merasakan Put tidak lagi diperlukan dan ia akan luput tidak bernilai. Posisi dikelola sama seperti pilihan saham KECUALI untuk beberapa perbezaan. Jadi kita boleh meneruskan untuk menulis panggilan lain. Buy and Write adalah kaedah yang sederhana yang telah digunakan oleh pelabur institusi dan runcit selama bertahun-tahun. Lama kelamaan, ini boleh menjadi mahal. Ada juga yang menginsuranskan haiwan kesayangan mereka. Bagi setiap sen yang hilang pada fizikal di bawah harga masuk, keuntungan yang sama dan bertentangan akan dibuat pada Put. Sekiranya pembetulan portfolio fizikal anda boleh jatuh lebih atau kurang daripada penutup yang disediakan oleh pilihan yang anda pegang. Bagaimanakah cara membiayai akaun saya? Jika anda ingin menjual saham simpanan, sila hubungi kami di nombor di atas untuk dibebaskan.


Maklumat di laman web ini telah disediakan tanpa mengambil kira objektif, situasi kewangan atau perpajakan atau keperluan individu tertentu. Akaun Opsyen CommSec membolehkan anda untuk berdagang Pilihan sama mudah seperti anda berdagang saham. Adalah penting untuk memantau keperluan margin anda, kerana ia berbeza-beza setiap hari dan mesti dilindungi setiap saat. Commonwealth Bank of Australia ABN 48 123 123 124 AFSL 234945 dan kedua-dua entiti tersebut diperbadankan di Australia dengan liabiliti terhad. Empat tahap perdagangan Pilihan menentukan strategi yang boleh anda gunakan, bergantung pada tahap risiko. Pembeli pilihan tidak perlu membayar margin. Panggil dan Put Pilihan.


Commonwealth Securities Limited ABN 60 067 254 399 AFSL 238814 boleh didapati dari www. Untuk menganggarkan jumlah margin yang diperlukan anda, anda boleh menggunakan Penganggar Margin ASX atau merujuk kepada sumber ASX, Memahami Margin. Sediakan margin tunai daripada akaun CBA yang dipautkan atau Akaun Pemberian Margin CommSec anda. Anda boleh meminta latihan automatik untuk dilumpuhkan pada akaun anda untuk semua jawatan. Kami akan melepaskan stok anda dalam masa 24 jam selepas menerima permintaan dalam talian anda, dengan syarat anda masih mempunyai cagaran yang cukup untuk memenuhi margin anda. Margin dikira setiap hari oleh ASX Clear, rumah penjelasan untuk semua saham, produk berstruktur, waran dan derivatif ekuiti ASX. Terdapat risiko tinggi yang berkaitan dengan perdagangan dalam Pilihan; hanya pelabur yang biasa dengan risiko perdagangan Pilihan harus mempertimbangkan produk ini. Pilihan Panggilan atau Pilihan Letakkan. Letakkan Pilihan anda dalam talian atau melalui telefon; semua dagangan menyelesaikan satu hari perniagaan selepas pelaksanaan. Strategi pilihan, Akaun Opsyen CommSec anda boleh membantu anda memanfaatkan sepenuhnya pelaburan anda.


Pilihan dan satu mata atau lebih untuk Pilihan indeks. Dengan kata lain, jika anda adalah pemegang Pilihan Panggilan, anda berhak membelinya kurang daripada harga pasaran semasa. Laman ini diarahkan dan tersedia untuk dan untuk faedah penduduk Australia sahaja. Pautkan akaun Pilihan anda ke Akaun Perdagangan KomSec Share atau Akaun Pemberian Margin anda untuk membuat saham sebagai cagaran. Laman-laman ini tidak bergabung dengan CommSec dan boleh menawarkan Dasar Privasi dan tahap keselamatan yang berbeza. Jika anda adalah pemegang Pilihan Put, anda berhak untuk menjualnya lebih daripada harga pasaran semasa. Akaun CommSec, termasuk Pinjaman Margin CommSec, untuk membuat pelbagai strategi pelaburan merentas portfolio anda, dari yang mudah kepada yang canggih. Harap maklum bahawa CommSec menjalankan ujian tekanan harian ke atas jawatan pendek yang mungkin mengakibatkan keperluan cagaran anda lebih tinggi daripada margin keseluruhan harian anda. Sebaik sahaja ia telah dikeluarkan, anda boleh menjualnya secara dalam talian atau melalui telefon. Ia mengira margin pada semua kedudukan bertulis dalam portfolio ASX Pilihan anda, dan amaun yang perlu dibayar adalah jumlah bersih pada semua kedudukan. Sila ambil perhatian bahawa anda tidak boleh meminta pengeluaran saham melalui e-mel. Kami akan menggunakan alamat e-mel anda untuk memastikan anda mendapat maklumat mengenai produk dan perkhidmatan lain yang kami fikir mungkin menarik minat anda.


Stok mengambil nosedive. Pasaran pilihan adalah besar-besaran, dan berkembang dengan cepat. Perkara yang diberi kuasa oleh Bruce Jackson. Ia telah dikemas kini. Dengan mengklik butang ini, anda bersetuju dengan Syarat Perkhidmatan dan Dasar Privasi kami. Ini boleh menjadi stok yang sudah anda miliki, atau anda boleh membeli satu. Itu adalah asas. Adakah anda ingin menjana pendapatan daripada pelaburan anda? Adakah pilihan menakutkan anda? Artikel ini pada asalnya ditulis oleh John Rosevear dan diterbitkan pada Fool. Ini adalah kaedah mudah yang boleh digunakan mana-mana pelabur. Great Bank Explosion of 2008. Di sini di Australia, pasaran pilihan agak kecil dan agak cair.


Bagaimana boleh bermain ini? Mereka menakutkan ramai orang. Tetapi jika anda memikirkannya seminit, anda dapat melihat pelbagai kemungkinan. Harga saham tetap lebih kurang rata. Saham naik. Kita semua tahu bahawa saham yang membayar dividen kukuh baik melalui masa yang baik dan buruk adalah satu perkara yang hebat untuk dimiliki. Pemilik Magnet Wealth adalah salah satu pemilik tidak langsung Halifax America LLC. Maka apa jenis kemahiran yang diperlukan? Salah satu strategi teras yang saya gunakan secara peribadi dan mengajar banyak, adalah Covered Calls. Seperti apa-apa, untuk menjadi berjaya memerlukan beberapa kemahiran asas dan beberapa latihan yang bermaksud pilihan perdagangan yang berjaya di Australia adalah sesuatu yang hanya boleh dilakukan oleh sesiapa sahaja. Kami menggesa agar berhati-hati harus dilaksanakan dalam menilai prestasi masa lalu.


Walau bagaimanapun, Wealth Magnet Pty Ltd dan Halifax America LLC adalah entiti berasingan dan berbeza dan terlibat dalam aktiviti perniagaan yang berbeza. Kemahiran teras harus termasuk mempelajari cara membaca dan memahami carta, serta analisa teknikal yang lebih mendalam. Ia tidak boleh digunakan, bergantung kepada, atau dianggap sebagai pengganti nasihat profesional tertentu. Kemasukan kami terhadap mana-mana kandungan pihak ketiga bukanlah pengesahan kandungan atau pihak ketiga. Arah Perdagangan atau Tiada Arah, Peningkatan Volatiliti atau Penurunan atau hanya dibayar untuk Masa Melalui adalah semua peluang yang mungkin untuk pedagang pilihan berpendidikan. Oleh kerana pilihan adalah derivatif dan juga aset yang membuang-buang, masa perdagangan adalah amat penting. Semua perdagangan dan pelaburan yang berjaya memerlukan proses untuk menghasilkan keputusan yang konsisten sepanjang masa dan pilihan dagangan tidak berbeza. Walaupun dalam kaedah yang agak mudah ini, pelabur dapat sepenuhnya menyesuaikan tahap pulangan dan risiko untuk memenuhi keperluan mereka. Oleh sebab Opsyen adalah terbitan, harus diperhatikan bahawa banyak analisis harus dilakukan terhadap saham yang mendasari. Opsyen dagangan yang berjaya di Australia adalah sesuatu yang banyak pelabur dan pedagang bercita-cita dan siapa yang boleh menyalahkan mereka, kerana pilihan adalah alat dagangan yang kuat. Sememangnya, apabila pilihan dagangan di Australia, atau di mana-mana sahaja untuk perkara itu, pengetahuan yang kukuh tentang pilihan dan pilihan harga adalah sama pentingnya dengan memilih stok.


Prestasi lalu mana-mana produk yang dibincangkan tidak menunjukkan prestasi masa depan. Akibatnya, belajar cara melabur dalam saham adalah titik permulaan yang bagus jika anda baru berdagang dan melabur. Faktor masa dan lebih khusus Time Decay secara efektif menjadikan pilihan dagangan pengalaman 3D, bukan 2D dengan hanya saham. Meletakkannya semata-mata, jika bahagian lebih tidak menentu, nilai opsyen mungkin lebih tinggi. Sekali lagi, berita gembira adalah semua ini boleh dipelajari, dan kami ingin menjadi jurulatih, panduan dan mentor semasa anda mempelajari lebih lanjut tentang cara berpotensi keuntungan bank melalui pilihan dagangan di Australia. Magnet Wealth menyarankan agar anda mendapatkan nasihat profesional anda sendiri sebelum membuat sebarang keputusan berhubung dengan keperluan atau keadaan tertentu anda. Anda dinasihatkan untuk membuat pertanyaan anda sendiri berhubung dengan pihak ketiga. Apa, Kenapa dan Bila, ditambah dengan Pengurusan Risiko yang besar. Mengambil perkara ke dalam 4D adalah Volatiliti. Kita mungkin merujuk kepada pihak ketiga. Anda akan menggunakan kelab yang berlainan untuk pelbagai jenis pukulan yang memberikan kelenturan yang hebat dan dengan cara yang sama, pilihan perdagangan di Australia memberikan lebih banyak kelonggaran dalam perdagangan dan pelaburan anda. Kekayaan Magnet tidak mempunyai kawalan ke atas maklumat pihak ketiga yang ada, atau produk atau perkhidmatan yang ditawarkan, dan oleh itu tidak membuat representasi mengenai ketepatan atau kesesuaian maklumat, produk atau perkhidmatan tersebut. Dalam pengalaman kami, ini adalah di mana banyak pelabur jatuh, dengan tidak mempunyai pengetahuan pakar dan latihan mengenai aset sebenar yang mereka melabur.


Ini boleh menjadi baik atau buruk, bergantung kepada sama ada anda pembeli atau penjual pilihan, yang membawa kepada titik seterusnya, apakah kaedah anda? Ini adalah kaedah yang direka untuk menjana pendapatan, dengan tahap kepastian, walaupun dengan perbelanjaan beberapa potensi terbalik dalam stok. Sebenarnya, saya suka memikirkan perdagangan seperti bermain golf. Butiran mengenai pihak ketiga ini telah diberikan semata-mata untuk anda mendapatkan maklumat lanjut tentang produk dan entiti lain yang relevan di pasaran. Di samping itu, analisis fundamental juga merupakan komponen penting dalam keputusan pemilihan stok, dan selalunya boleh membantu memastikan pelabur berfokus pada stok yang betul dan pada masa yang tepat. Maklumat yang diberikan hanya bersifat umum dan tidak mengambil kira objektif individu anda, keadaan kewangan atau keperluan. Sekiranya anda masih belum menontonnya, lihat video yang mengiringi jawatan ini, kerana ia secara khusus memperhatikan bagaimana jenis saham yang berlainan, tetapi menggunakan kaedah yang sama, boleh menghasilkan hasil yang sangat berbeza. Ia adalah sangat penting bagi penulis pilihan untuk memahami kewajipan mereka dan potensi kehilangan wang yang membawa kedudukan tersebut. Apa yang menjadi pilihan?


ETOs jatuh ke kelas sekuriti yang dikenali sebagai terbitan, kewujudannya dan harga diperolehi dari sekuriti yang mendasari, dalam hal ini saham biasa. Penulis pilihan tersenyum bertanggungjawab untuk margin dikenakan ke atas akaun mereka oleh ASX. Semua perihalan opsyen mengandungi empat elemen asas ini dan ini adalah bagaimana pesanan disampaikan kepada broker. Pembeli pilihan juga dikatakan telah melakukan transaksi debit. Mediterranean, dengan harem yang cantik, gadis-gadis berpakaian cantik setengah umurnya. Kehilangan wang ini akan agak diimbangi oleh premium yang saya terima apabila saya menjual pilihan tetapi pada hakikatnya ini hanya akan meliputi kos pembrokeran dalam urus niaga tersebut. Penulis pilihan menerima premium dari pembeli pilihan pendek pilihan tertentu.


Semua perdagangan derivatif yang akan membolehkan anda lakukan adalah untuk menjadi lebih berjaya dan lebih flamboyant dalam kegagalan anda. Sebagai peniaga saham, anda sepatutnya dapat menjawab soalan-soalan berikut dengan mudah. Anda perlu menetapkan tugas untuk mempelajari tentang aspek perdagangan ini. Penulis dan pembeli pilihan boleh membuat wang yang besar, jika mereka konsisten, mengetahui selok-belok pasaran, dan fokus pada pengurusan wang mereka. Untuk pilihan perdagangan dengan berkesan akan mengambil sedikit usaha daripada itu. Apakah metodologi kedudukan anda? Jika harga berhenti trend mereka kehilangan utiliti mereka. Kemungkinan maksimum kehilangan wang untuk pembeli pilihan adalah terhad kepada jumlah yang mereka bayar untuk pilihan mereka. Kebanyakan peniaga terbiasa dengan pilihan syarikat yang dikeluarkan. Untuk menggambarkan ini, pertimbangkan perkara berikut. Jadi jika arahan saya kepada broker saya adalah untuk membeli 10 NAB Julai 5000 panggilan untuk membuka saya pengambil pilihan. Apabila pilihan dibeli, ia perlu dibeli daripada seseorang. Adalah penting untuk diperhatikan bahawa terdapat dua pihak untuk transaksi pilihan dan di sini kita berada di bahagian pertama jargon kami.


Pembeli pilihan mempunyai hak tetapi bukan kewajipan untuk melaksanakan pilihan mereka; untuk ini mereka membayar premium, premium ini adalah jumlah maksimum yang boleh mereka hilang. ETO adalah hak tetapi bukan kewajipan untuk membeli atau menjual suatu keselamatan pada harga tertentu dalam masa yang tertentu. Sekiranya saya membeli pilihan sebagai pembukaan, saya dikatakan sebagai pengambil opsyen atau pembeli. Tahu Akan Menceraikan Kamu! Sebaliknya, pilihan meletakkan adalah hak tetapi tidak kewajiban untuk menjual keselamatan tertentu pada harga tertentu dalam masa yang diberikan. Penulis Opsyen dikatakan telah melakukan transaksi kredit kerana mereka menerima premium pilihan apabila kedudukan itu dimulakan. Apakah jangka hayat sistem perdagangan anda? Jika anda tidak dapat menjawab soalan-soalan ini maka peluang anda untuk berjaya pada trading options akan menjadi agak kecil. Perhatikan bagaimana apabila suatu pilihan diterangkan, terdapat empat komponen yang membentuk keterangan. ETOs juga boleh digunakan untuk perdagangan kedua-dua masa dan turun naik kerana ini adalah kedua-dua komponen harga ETO yang juga membentuk pemboleh ubah yang boleh menghasilkan peniaga untuk berdagang. Sebelum kita mula bercakap mengenai pilihan pertukaran mata wang, adalah perlu untuk dapat membezakan antara ETO dan opsyen syarikat yang dikeluarkan. ETO seperti CFD boleh digunakan untuk perdagangan trend yang juga merupakan instrumen yang sangat disukai oleh spekulator.


Ia adalah penukaran ini kepada saham biasa yang membolehkan syarikat meningkatkan ekuiti. Setiap mempunyai satu set tanggungjawab yang berbeza dan profil risiko yang berlainan. Apakah pencetus entri anda? Dalam tempoh 6 bulan pertama, dia membuat dua kali gaji biasa sebagai pakar bedah otak. ETO dikenali sebagai pilihan Amerika yang boleh dilaksanakan pada bila-bila masa. Untuk kewajiban ini mereka menerima premium dari pembeli pilihan. Penulis pilihan mempunyai pandangan yang bertentangan dengan pembeli pilihan jadi jika saya menulis pilihan meletakkan saya yakin, jika saya menulis pilihan panggilan saya menurun.


Dalam melaksanakan perdagangan ini, saya dikatakan mempunyai pilihan tertentu. Pada siang hari mereka akan berjemur di bawah sinar matahari dan berenang di lautan. Ia mempunyai kos untuk memulakan kedudukan. Sebagai contoh seorang pedagang yang memiliki 5000 ANZ dan kemudian menulis 5 panggilan ANZ terhadap posisi ini akan disebut sebagai penulis tertutup. Mereka umumnya bersifat Eropah, yang bermaksud mereka hanya boleh dilaksanakan pada hari tamat. Walaupun strategi sedemikian agak rumit daripada sekadar membeli panggilan, mereka tetap memberi peniaga peluang untuk berdagang semua keadaan pasaran. Ini tidak berlaku dengan ETOs semenjak strategi boleh dihasilkan yang benar-benar mengambil keuntungan dari harga yang ragu-ragu.


Pandangan saya secara bertulis ini adalah bahawa saya percaya RIO akan naik, tujuan menjadi penulis pilihan adalah untuk membeli pilihan kembali pada harga yang lebih rendah daripada apa yang dijual untuk. Dia tertawa sungguh-sungguh, rambut keemasannya berkilauan di bawah sinar matahari. Walau bagaimanapun, ETOs mempunyai sedikit kelebihan terhadap CFDs dari segi pelbagai keadaan pasaran yang boleh digunakan, CFD seperti saham dan kontrak niaga hadapan memerlukan harga yang menjadi trend. Stok yang diniagakan, ini disebut sebagai stok pendasar, tarikh luput, harga mogok atau pelaksanaan dan sama ada ia merupakan pilihan panggilan atau panggilan. Adakah anda percaya ini adalah rahsia perdagangan yang berjaya? Di antara perlawanan tenis dan permainan golf, dia berdagang dan berdagang. Apakah kaedah keluar anda? Ini adalah satu bentuk singkatan yang digunakan untuk menggambarkan mogok atau harga pelaksanaan pilihan. Adalah mungkin untuk penulis pilihan untuk menghadapi kehilangan wang yang berpotensi besar. Oleh sebab itu, penulis pilihan bukan sahaja perlu mengetahui kewajipan mereka tetapi juga harus mempunyai kaedah keluar yang tegas.


Pada waktu malam mereka akan minum koktel dan mengagumi matahari terbenam yang sempurna sebelum bersara ke kabin mereka. Dan senaman mereka tidak menyebabkan apa-apa perubahan kepada struktur modal syarikat asasnya. Oleh itu, jika saya membeli pilihan panggilan BHP saya telah membeli hak tetapi tidak kewajiban untuk membeli BHP pada harga yang ditentukan oleh masa yang diberikan. Dalam sesetengah keadaan, penulis pilihan boleh menghadapi kerugian secara teori tanpa had. ETO tidak dikeluarkan oleh syarikat dan didagangkan di Pasar Sekuriti Australia. Apabila menjalankan bilangan saham yang akan diterbitkan akan timbul apabila opsyen ditukar kepada saham biasa. Jika arahan saya kepada broker telah menjual 10 panggilan NAB Julai 5000 untuk dibuka maka saya telah memulakan kedudukan pilihan pendek dan saya dirujuk sebagai penulis pilihan. Skim perdagangan ETO untuk mencadangkan kepada orang bahawa mereka bergerak terus ke perdagangan pilihan tanpa pendedahan terdahulu ke pasaran. Nilai saham dan ETF yang dibeli melalui akaun dagangan saham IG boleh jatuh serta kenaikan, yang boleh bermakna kurang daripada yang anda masukkan. Laman web ini dimiliki dan dikendalikan oleh IG Markets Limited.


Anda tidak memiliki atau mempunyai kepentingan dalam aset asas. Urus niaga CFD dengan kami. IG tidak mengeluarkan nasihat, cadangan atau pendapat berhubung dengan memperoleh, memegang atau melupuskan produk kami. Lesen penerbit derivatif di New Zealand, No. FSP Maklumat di laman web ini tidak diarahkan kepada penduduk Amerika Syarikat atau mana-mana negara tertentu di luar Australia atau New Zealand dan tidak bertujuan untuk disebarkan kepada, atau digunakan oleh, mana-mana orang di mana-mana negara atau bidang kuasa di mana pengagihan atau penggunaan sedemikian berlawanan kepada undang-undang atau peraturan tempatan. ABN 84 099 019 851, AFSL 220440. IG bukan penasihat kewangan dan semua perkhidmatan disediakan berdasarkan pelaksanaan sahaja. Sila timbangkan terma dan syarat penuh dan dapatkan nasihat kewangan bebas. Anda juga perlu ambil perhatian bahawa menggunakan leverage kepada perdagangan membawa lebih banyak risiko, kerana ia boleh membesarkan pulangan dan kerugian anda. Sebelum bertindak atas apa-apa maklumat di laman web ini, anda harus mempertimbangkan kesesuaiannya dengan keadaan anda. Sebarang maklumat atau nasihat yang terkandung di laman web ini bersifat umum dan telah disediakan tanpa mengambil kira keadaan kewangan anda.


Melabur dalam produk derivatif membawa risiko dan tidak sesuai untuk semua pelabur. Juga, sila pastikan anda membaca buklet Opsyen Pengetahuan ASX. Prestasi lalu mana-mana produk tidak merupakan petunjuk masa depan yang boleh dipercayai. Dokumen TradeOn sebelum anda memulakan dagangan. Waran, dan pelbagai jenis yang ada. Kandungan Wiley akan muncul.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.