Sabtu, 13 Januari 2018

Di mana untuk membeli bitcoins dalam talian


Kekunci peribadi disimpan dalam dompet anda, jadi melindunginya akan menjadi idea pintar. Mesin-mesin itu mengenakan komisen sebanyak tiga peratus hingga lapan peratus di atas harga pertukaran biasa, tetapi mereka menyediakan pengguna dengan pengalaman pembelian Bitcoin yang paling peribadi. Panduan cara untuk membeli Bitcoin dan senarai pertukaran Bitcoin. Apa yang perlu anda lakukan ialah memasukkan tunai ke ATM, dan sama ada mengimbas kod QR dompet mudah alih anda atau terima resit kertas dengan kod dan arahan tentang cara memindahkan dana ke dompet anda. Bergantung kepada penjual, anda perlu membayar yuran sebanyak lima hingga 10 peratus untuk privasi dan kemudahan di atas harga pertukaran asal. Pertemuan Bitcoin, di mana mereka boleh membeli cryptocurrency dalam persekitaran kumpulan dan memperkaya pengetahuan BTC mereka dalam proses. Bitcoin pasti menarik minat dari agensi penguatkuasaan undang-undang, pihak berkuasa cukai dan pengawal selia undang-undang. Bagaimana saya menghabiskan Bitcoins saya? Akses internet atau dompet BTC. Kebanyakan transaksi yang dibuat menggunakan kad kredit atau PayPal dengan mudah boleh diterbalikkan dengan hanya memanggil syarikat penerbit kad. Oleh itu mengapa, untuk menubuhkan akaun dan mula berdagang pada mana-mana pertukaran yang ada sekarang, anda perlu menjalani prosedur birokrasi yang panjang. Dompet perkakasan adalah peranti mudah alih khusus yang boleh memegang kunci peribadi dan membantu memudahkan pembayaran. Pertama sekali, sebelum membeli Bitcoin, anda memerlukan tempat untuk menyimpannya.


Membeli Bitcoins tidak semudah yang orang luar jangkakan. Walaupun bilangan prestasi yang hebat, sesetengah pelabur berpendapat bahawa ia tidak lain hanyalah gelembung yang akan meletup. Yang satu lagi adalah kunci persendirian, menggunakan mana anda boleh menghabiskan Bitcoin yang disimpan di alamat itu. BIT dilaburkan semata-mata dalam Bitcoin dan mendapat nilainya semata-mata daripada harga BTC. Terdapat dompet meja tebal, yang membolehkan pengguna memuat turun blok rangkaian dan mengawal kesahihan mereka, serta menyediakan pengurusan keselamatan bebas dana mereka. Selain perdagangan, kebanyakan bursa menawarkan perkhidmatan dompet Bitcoin; Walau bagaimanapun, ia mungkin cara paling tidak boleh dipercayai untuk menyimpan dana anda. Walaupun ia membolehkan orang ramai mengakses dana mereka dengan mudah dari mana-mana peranti di mana sahaja di dunia, selalu ada risiko pelayan yang digodam atau bahkan organisasi yang menjalankan perkhidmatan yang mengawal Bitcoins anda. Bagaimanakah saya menyimpan Bitcoins saya? Bagaimana undang-undang aktiviti Bitcoin anda bergantung kepada siapa anda, di mana anda tinggal dan apa yang anda lakukan dengannya. Bagaimanapun, pertukaran menawarkan pilihan pilihan perdagangan yang tidak tertandingi.


Sehingga September 2017, BTC hanya menyalahi undang-undang di Vietnam, Iceland, Bolivia, Ecuador, Kyrgyzstan dan Bangladesh. Kunci digital yang diperlukan untuk menandatangani transaksi, dan jika pengguna kehilangan mereka, mereka pada dasarnya kehilangan akses kepada Bitcoin mereka. Urus niaga Bitcoin tidak dapat dipulihkan, dan ia boleh menjadi sangat sukar untuk membuktikan bahawa mana-mana barangan bertukar tangan dalam pemindahan Bitcoins, kaedah pembayaran ini biasanya dielakkan. Dompet Bitcoin untuk pemula: semua yang anda perlu ketahui. Lima jenis utama dompet BTC adalah desktop, mudah alih, dalam talian, perkakasan dan kertas. Sesetengah penjual terbuka untuk berdagang melalui Internet, tetapi anda perlu berhati-hati, kerana anda akan menghadapi risiko besar untuk kehilangan wang anda. Ini kerana pelanggan Bitcoin yang penuh perlu memuat turun keseluruhan Blockchain, yang sentiasa berkembang dan memerlukan beberapa gigabait storan. Terdapat banyak peruncit dalam talian yang menjual kad hadiah sehingga 60 peratus daripada nilai mereka, oleh itu mengapa membeli Bitcoins dengan cara itu sebenarnya boleh menjimatkan banyak wang. Bitcoin telah lama berlalu, oleh itu kebanyakan kerajaan mempunyai masa yang cukup untuk menentukan kesahihannya. Sebagai contoh, anda boleh menyulitkan dompet dengan kata laluan yang kuat, kembali dompet anda atau memilih pilihan storan sejuk, yang pada dasarnya bermakna mengekalkannya di luar talian. Walau bagaimanapun, risiko itu boleh dikurangkan dengan ketara dengan melaksanakan pelbagai langkah keselamatan. Bitcoins pada perkara yang tidak sah, anda tidak melanggar mana-mana undang-undang.


Selain itu, kebanyakan platform boleh diakses melalui kedua-dua peranti desktop dan mudah alih, yang membolehkan pengguna untuk berdagang dari mana-mana sahaja. Bitcoins dengan kad kredit anda atau melalui PayPal, bergantung pada tempat anda berada di dunia. Memilih yang betul bergantung kepada banyak faktor yang berbeza, dengan lokasi yang mungkin paling penting. Hari-hari ini, sebagai BTC menjadi lebih dan lebih popular, orang menjadi waspada terhadap penipu dan mengambil tindakan pencegahan keselamatan. Pertukaran Bitcoin menjadikannya tidak sesuai untuk beberapa peniaga. Amanah Pelaburan Bitcoin adalah yang pertama seumpamanya, dan ini menyumbang secara besar-besaran kepada penilaian melebihi inflasi. Antara banyak laman web dan forum, LocalBitcoins adalah platform yang paling popular untuk memudahkan transaksi tersebut dan ia juga menyediakan perkhidmatan escrow untuk melindungi kedua-dua pihak dan dana mereka. Bilangan tandatangan yang diperlukan biasanya dipersetujui apabila orang yang terlibat membuat alamat.


Walau bagaimanapun, bilangan pilihan sentiasa meningkat. Walau bagaimanapun, seperti dengan cara lain untuk membeli Bitcoin, anda sentiasa perlu berhati-hati dengan penipu yang cuba mencuri wang dari anda, jadi pastikan anda hanya berdagang dengan penjual yang dipercayai. Beberapa negara lain tidak mengambil kedudukan rasmi mengenai isu itu, sementara Thailand dan Rusia pada awalnya telah mengharamkan semua mata wang digital, tetapi tidak dapat dikembalikan selepas itu. Maklumat mengenai mesyuarat ini boleh didapati pada pertemuan. Sesetengah bank juga menolak untuk bekerja dengan dana yang diperoleh melalui transaksi mata wang digital disebabkan oleh ketidakpastian peraturan. Pertukaran berbeza-beza dalam pilihan pembayaran yang mereka terima, tahap keselamatan, had beli, yuran, keperluan pengesahan dan sebagainya. Senarai bursa adalah berdasarkan Pemasukan Pasaran Kriptografi. BIT kekal sebagai pemain utama dalam permainan ini. Setiap pembeli baru Bitcoin yang berpotensi akan mencari pelbagai pelbagai pertukaran yang bersaing untuk perniagaan mereka. Atas sebab itu, jika anda memutuskan untuk membeli Bitcoin anda dari pertukaran, disarankan agar anda mengalihkan wang anda ke dompet anda sendiri dan pastikan ia selamat, selamat dan dilindungi. Selain itu, pembeli memerlukan akses kepada dompet mereka untuk mengesahkan transaksi, jadi mempunyai telefon pintar atau komputer riba dengan anda dan mempunyai akses Internet yang aktif adalah satu perkara yang perlu dipertimbangkan. Terdapat beberapa jenis dompet perkakasan, tetapi semuanya membenarkan pengguna membawa apa-apa jumlah wang di dalam saku mereka.


Ia tidak mengatakan bahawa ATM Bitcoin sangat tidak mungkin muncul di negara-negara di mana Bitcoin dilarang atau diharamkan. Oleh itu, apabila seseorang mahu menghabiskan sebahagian Bitcoins yang disimpan di alamat itu, mereka memerlukan beberapa orang untuk menandatangani urus niaga mereka sebagai tambahan kepada diri mereka sendiri. Berbagai jenis dompet menyediakan pemilik Bitcoin dengan pelbagai pilihan keselamatan, penyimpanan dan akses. Apa yang mereka cuba fahami ialah bagaimana cryptocurrency sesuai dengan kerangka yang sudah ada. Walaupun menjadi konsep yang sangat baru, ATM Bitcoin muncul di bandar-bandar di seluruh dunia dan bilangan mereka terus berkembang. Satu ciri umum semua dompet mudah alih adalah bahawa mereka tidak sepenuhnya pelanggan Bitcoin. Sebagai contoh, kebanyakan pertukaran akan menghendaki anda menyambungkan akaun bank sedia ada sebelum anda boleh memulakan perdagangan, yang biasanya memerlukan menyediakan maklumat pengenalpastian peribadi secara terperinci, oleh itu pembeli Bitcoin yang tidak mahu dikenali itu. Sesetengah penjual akan merundingkan harga keseluruhan sebelum mesyuarat, sementara yang lain hanya akan menjual Bitcoins pada kadar BTC yang tepat yang ditetapkan semasa transaksi. Sebaliknya, ia memegang kunci peribadi, penting untuk mengakses alamat Bitcoin dan dapat menghabiskan dana. Sebagai Bitcoins mendapat populariti, ATM tersebut berpotensi menjadi salah satu cara yang paling biasa untuk membeli cryptocurrency. Anda boleh mencari ATM Bitcoin terdekat anda menggunakan perkhidmatan peta yang ditetapkan, seperti CoinATMRadar.


Pertukaran menghindari kaedah pembayaran tersebut, yang memerlukan pengguna menyambungkan akaun bank mereka. Salah satunya adalah kunci awam, alamat yang boleh digunakan untuk menerima BTC. Tetapi kad hadiah sendiri boleh diperdagangkan untuk BTC. Kebanyakan penjual swasta cenderung berhati-hati dengan urus niaga tersebut, lebih memilih wang tunai keras. Kad hadiah juga merupakan cara terbaik untuk menyimpan BTC, mengingat bagaimana nilainya berubah. Bagaimana Teknologi Blockchain berfungsi. Bitcoins sering digunakan untuk membeli kad hadiah, kerana ia adalah tanpa nama dan kadang-kadang boleh lebih murah daripada menggunakan wang tunai. Ini mungkin kelihatan jelas tetapi, sebagai bentuk wang, bitcoin mungkin menjadi perkara yang paling tidak ketara dalam sejarah. Pada tahun 2017 sahaja, nama-nama terkenal seperti Andreessen Horowitz dan Sequoia Capital telah bertaruh terhadap dana lindung nilai yang melabur beratus-ratus juta dolar menjadi dana mata wang digital. Realitinya bitcoin terlalu lambat berbanding visa atau kad debit, dan yuran transaksi meningkat. Tetapi penganalisis yang dikutip oleh Quartz meramalkan pepijat emas akan menjadi bitcoin, sebaliknya membawa banyak wang yang mengalir ke dalam mata wang digital. Tetapi walaupun janji orang percaya benar bahawa bitcoin boleh menggantikan wang tunai suatu hari, tidak ada bukti yang akan terjadi.


Bitcoin mempunyai banyak kualiti yang sama. Berikut adalah tiga daripada masing-masing. Pertukaran GDAX telah menyokong dagangan margin sejak Mac, sementara Suruhanjaya Dagangan Masa Depan Komoditi hanya memberikan cahaya hijau untuk firma untuk menjual pilihan mata wang digital dan derivatif lain. Selama bertahun-tahun, kedai-kedai seperti Overstock dan Subway telah menerima bitcoin sebagai pembayaran bersama tunai dan kad kredit. Sekarang, sesetengah orang menyeru ia pergi lebih tinggi. WannaCry meminta bayaran dalam bitcoin. Seperti yang diketahui oleh bitcoin, jumlah koin yang dihasilkan oleh proses perlombongan jatuh separuh setiap beberapa tahun. Sementara itu, pengguna biasa tidak menggunakannya sebagai kaedah pembayaran.


Tiada kemungkinan sedemikian dengan bitcoin. Kemudian ia mendapat satu lagi rangsangan sebagai rumah pembrokeran cip biru, Fidelity, membenarkan para pelanggannya membuat akaun bitcoin. Malah wang kertas atau sekuriti boleh dibentangkan kepada bank pusat atau syarikat dengan harapan seseorang akan menebusnya. Ini menimbulkan persoalan sama ada pelabur biasa harus meletakkan simpanan mereka, atau bahkan akaun persaraan mereka, untuk membeli bitcoin. Senarai penuh tersedia di sini. Terkini diperbaharui: 3 minit yang lalu. Sharpe Nisbah pelaburan dalam Bitcoin lebih tinggi bermakna pulangan yang lebih tinggi dijangka per unit risiko. Inilah gabungan SPY dan BTC yang menghasilkan variasi yang paling sedikit disebabkan oleh korelasi mereka. Salah satu kegemaran saya menunjukkan betapa baiknya, atau miskin, Purata Pelabur berbanding dengan setiap kelas aset individu. Berikut adalah carta dari Coin. Sejauh yang kita tahu, hanya Homo sapiens boleh bercakap tentang perkara yang tidak pernah kita lihat, disentuh, atau dibaui. Untuk menilai viiviti BTC secara adil untuk portfolio anda ciri-ciri risiko perlu dipertimbangkan dan dibandingkan dengan pelaburan semasa anda untuk menentukan kadar pulangan penyesuaian risiko.


Sekiranya peraturan diluluskan, pelabur institusi mempunyai akses, dan penerimaan pasaran massa terus menjadi realiti sejumlah besar dana yang tidak diterokai akan terus menaikkan harga token bekalan terhad. Melihat secara objektif pada ciri-ciri pulangan BTC berbanding aset lain, ia benar-benar dalam kelasnya sendiri. Ringkasnya, ini bermakna nombor mengatakan ia akan menjadi pilihan bijak untuk melabur beberapa kekayaan anda ke dalam BTC, memandangkan anda mampu bertolak ansur dengan turun naik tambahan. Terutamanya untuk aset yang tidak menentu itu. Jika anda menambah kelas aset crypto baru ke carta ini, bar yang mewakili setiap aset lain akan sukar untuk dilihat. Ini memisahkan kita dari semua haiwan lain. Pembentangan tentang mitos dan cerita membolehkan Homo sapiens berkolaborasi dalam jumlah yang besar dengan cara yang sangat fleksibel. Bulatan merah di titik paling kiri lengkung ialah Portfolio Variasi Minimum Global. Tari menunjukkan pulangan dolar Bitcoin dalam tempoh masa yang berbeza. Fikirkan agama, mitos, legenda, dan fantasi. Untuk kesederhanaan, saya hanya akan meliputi BTC memandangkan ia mempunyai permodalan pasaran terbesar di dalam ruang dan adalah yang paling terkenal. Sejarah Ringkas Manusia. Semasa saya merenungkan idea ini, BTC datang ke fikiran.


Mengikut data, memegang beberapa jumlah BTC dalam portfolio anda sebenarnya dapat meningkatkan Rasio Sharpe anda! Ini telah menimbulkan dana yang membeli bitcoin atau aset berkaitan seperti syarikat perlombongan. Ia nikmat individu, bukan kolam lombong. Ia boleh mengambil masa beberapa hari untuk membeli atau menjual bitcoin melalui Coinbase. Copay adalah berhampiran dengan bahagian atas. Anda mungkin mendapati satu yang masih bernilai perlombongan, atau yang mungkin mewakili gamble yang lebih baik daripada bitcoin. Android, Windows dan Windows Phone, MacOS dan Linux. Pada hakikatnya, anda perlu mengimbangi pelbagai faktor termasuk kemudahan, keselamatan dan kos transaksi. Terdapat bekalan terhad. Kepada saya, bitcoin kelihatan seperti bola tulip. Walau bagaimanapun, wang kertas disokong oleh kerajaan yang mempunyai minat yang kuat untuk mengekalkan nilai mereka secara relatif stabil. Bagaimana saya boleh melabur dalam bitcoin? Jika peranti ini diganti atau aplikasi ini dipadamkan, anda tidak juga BitPay boleh memulihkan dana anda tanpa sandaran.


Sebagai contoh, harga bulu tulip mungkin gila tetapi mereka terus meningkat. Walau bagaimanapun, perlombongan bitcoin menjadi lebih sukar lagi penambang yang ada. Tidak ada nilai intrinsik. Cerita-cerita seperti itu boleh menjadi tanda-tanda pasaran gelembung, tetapi jika demikian, kapan dan bagaimana ia akan berakhir adalah mustahil untuk mengatakan. Berapa lama saya dapat mengelakkan awan? Pertama, anda boleh melancarkan bitcoin anda sendiri. Sebaik sahaja dompet disediakan, anda boleh menggunakan aplikasi untuk membeli bitcoin dari Coinbase di 33 negara, dan dari Glidera di Amerika Syarikat. CryptoCompare adalah satu lagi laman web yang berguna.


Jika anda membeli mata wang digital dari pertukaran, ia mungkin menawarkan dompet dalam talian, tetapi wang anda berisiko melainkan anda mempunyai kunci. Bantuan dan belakang. Kedua, anda boleh membeli beberapa dari pertukaran. Coin ATM Radar menyenaraikan kira-kira 50 ATM bitcoin di London, kebanyakannya di kedai serbaneka. Bulan lepas, Motley Fool menggambarkan satu ETF sebagai Cara Terburuk untuk Beli Bitcoin. Pada mulanya, cara terbaik untuk mendapatkan wang dari bitcoins adalah untuk mengendalikan mereka dengan PC rumah. Walau bagaimanapun, mesti ada puluhan mata wang digital selain bitcoin, dan laman web CoinChoose menyenaraikan Top 20. Terdapat sekurang-kurangnya tiga cara, walaupun hanya satu dari mereka yang kelihatan rasional hari ini. Ketiga, anda boleh membeli saham dalam dana yang telah melabur dalam bitcoin. Tetapi jika anda melabur, apakah bitcoin mempunyai nilai intrinsik, seperti emas? Harga mereka mungkin berubah secara dramatik, tetapi dalam jangka panjang, mereka mengekalkan nilai sebenar. JP Morgan, Microsoft, Intel, Banco Santander, Kumpulan Kredit Suisse, UBS dan BP. Alternatif yang terkenal termasuk Ethereum, Litecoin, Dogecoin dan Bytecoin. Ini berfungsi sehingga anda kehabisan bodoh.


Tetapi, seperti lampu tulip, bitcoin boleh menjadi tidak bernilai apabila gelembung meletus. Adakah Bitcoin mempunyai nilai? Sila ambil perhatian bahawa menjawab soalan anda bukan cadangan, dan saya tidak layak untuk memberikan nasihat mengenai pelaburan. Pelabur Amerika lain ditipu oleh skim Ponzi yang menawarkan saham dalam jentera perlombongan bitcoin. Adakah data saya selamat dalam pemacu dalam talian, atau patut saya menyandarkannya juga? Apabila harga bulu tulip jatuh, semua orang mahu menjual. Lihat, ini adalah aset yang sempurna untuk gelembung spekulatif. E-mel kepada Ask. Ia juga boleh mengendalikan akaun kongsi. Anda perlu menyelidiki dompet. Duit syiling bukan keuntungan murni kerana kos perkakasan dan elektrik yang digunakan semasa perlombongan. Ini bersamaan dengan wang perbelanjaan anda dan akaun simpanan anda masing-masing.


Bagaimanakah saya boleh mengeluarkan jangkitan ransomware? Anda boleh membeli bitcoin dari pertukaran bitcoin atau broker dalam talian, terus dari individu lain, atau dari ATM. PayPal atau gunakan bitcoin. ATM biasanya mengambil wang tunai dari kad bank anda, walaupun ada yang hanya menerima wang kertas. Laman web ini meliputi 56 negara dan anda boleh mencari ATM berdekatan anda. Adakah anda mempunyai soalan lain untuk Jack? Google Play, dan menyerah apabila ia menghasilkan kira-kira 200 hasil. Ia menawarkan perkhidmatan yang lebih cepat dan lebih mudah daripada pertukaran konvensional.


Sebagai alternatif, pengguna boleh membuat akaun dengan dompet dalam talian yang dihoskan dalam awan. Di samping itu, orang mungkin mahu memindahkan wang kepada orang lain atau perniagaan secara tanpa nama. Langkah seterusnya ialah membuat pembayaran melalui salah satu daripada beberapa kaedah. Automasi ini menjimatkan masa dan usaha yang banyak untuk mencari senarai panjang kemungkinan dan membuat keputusan. Pertama sekali, urus niaga bitcoin cepat. Ia tidak mengatakan bahawa memperoleh bitcoin sepatutnya sama cepat dan tidak rumit. Dengan kata lain, orang yang tidak dapat membeli bitcoin dengan serta-merta melalui pertukaran konvensional boleh mendapatkannya dari XCoins. Satu lagi kelebihan menggunakan XCoins adalah hakikat bahawa syarikat mempunyai beberapa sistem untuk melindungi pengguna daripada penipuan.


Sebelum urus niaga pertamanya, pelanggan perlu mendaftar untuk perkhidmatan tersebut, yang merupakan proses cepat, dan menyerahkan ID foto. Sekiranya mangsa diarahkan ke tapak pertukaran bitcoin untuk membuat pembayaran itu, dia mungkin tidak menyedari maklumat akaun atau membuat bayaran tidak wajar kepada seorang penjenayah. Langkah seterusnya ialah mencari pasaran pertukaran. Ramai orang juga mendapati praktikal untuk membuat pembelian di luar negara dengan bitcoin kerana ia menghapuskan keperluan untuk bertukar mata wang. Akhirnya, ramai orang membeli bitcoins dalam talian kerana mereka mengharapkan nilai untuk naik dan mempertimbangkan pembelian pelaburan. Apabila trend berkembang, semakin banyak orang yang ingin mencuba bentuk mata wang ini. Pelanggan yang menggunakan XCoins suka kerana mereka boleh mendapatkan Bitcoin yang mereka perlukan dengan sedikit tanpa menunggu.


Lebih-lebih lagi, yuran transaksi dimulakan dan mudah dimengerti. Beribu-ribu pelanggan yang berpuas hati telah menemui XCoins. Di samping itu, ia boleh mengambil masa beberapa hari untuk transaksi diluluskan atau untuk penjual benar-benar mengeluarkan duit syiling kepada pembeli. Setelah ID disahkan, yang biasanya mengambil masa kurang dari satu jam, pelanggan dapat meminta sejumlah bitcoin. Kebanyakan orang membeli bitcoin dalam talian untuk sebarang sebab. Di samping perlindungan ini, XCoins menyediakan perkhidmatan pelanggan yang berdedikasi dan bertindak balas dengan cepat kepada pertanyaan pelanggan. Proses mendapatkan bitcoin melalui XCoins sangat mudah. Ia boleh mengambil sedikit masa untuk pengguna melihat pelbagai tawaran dan menentukan yang paling sesuai. Langkah pertama dalam membeli bitcoin adalah untuk mendirikan dompet bitcoin. Proses ini sama ringkas pada hujung yang lain.


Malangnya, terdapat beberapa kelemahan untuk menggunakan pertukaran dalam talian ini, dan juga beberapa risiko. Di kebanyakan bursa, bayaran boleh dilakukan dengan sama ada pemindahan bank atau kad kredit. Laman web pertukaran telah digodam dan mata wang maya dicuri. Mata wang digital yang dikenali sebagai Bitcoin terus berkembang popular sejak penubuhannya pada tahun 2009. Platform ini membantu pemberi pinjaman dengan pengesahan identiti peminjam, analisa risiko kredit, dan pengumpulan dana yang tidak dibayar. Kelebihan Menggunakan XCoins. Walau bagaimanapun, XCoins menawarkan pilihan untuk memulangkan bitcoin jika tidak diperlukan lagi. Wallet membentuk alamat untuk pengguna dan menjana kunci penyulitan awam dan peribadi untuk setiap transaksi. Oleh itu, jarang sekali jika mungkin membeli bitcoin dengan cepat melalui pertukaran konvensional. Kebanyakan membeli dan menjual bitcoin berlaku melalui laman web pertukaran bitcoin. Juga, penipu telah diketahui memanggil mangsa dan meyakinkan mereka bahawa mereka berhutang bayaran untuk sesuatu. Keindahan mata wang digital adalah keupayaannya untuk memudahkan transaksi yang paling cepat.


Pengguna yang mempunyai bitcoin untuk berkongsi hanya membuat deposit dalam dompet mereka dan biarkan XCoins melakukan semua kerja mencari penerima dan mengatur urus niaga. Perkhidmatan ini tertakluk kepada ketersediaan peminjam. Dompet XCoins, di mana ia boleh dibelanjakan atau dipindahkan ke tempat lain. Ini memberi pelanggan fleksibiliti yang banyak yang tidak terdapat dalam pertukaran konvensional. Pada masa ini, laman web menerima bayaran melalui kad kredit, akaun bank atau kad debit, dan baki atau kredit PayPal. Semua pinjaman yang berasal dari xCoins adalah pinjaman orang. Rangkaian Dish, Expedia, dan restoran makanan segera Subway, kini menerima bayaran dalam bitcoin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.