Sabtu, 13 Januari 2018

Bagaimana untuk menjadi peniaga pilihan


Anda boleh menetapkan strategi di mana risiko kehilangan wang dikurangkan tetapi potensi perdagangan sangat tinggi. Cari pasar yang sesuai dengan gaya dagangan anda. Adakah Pilihan Pedagang Buat Uang? Menjadi peniaga pilihan yang membeli dan menjual pilihan adalah salah satu cara perdagangan orang untuk hidup. Satu sebab untuk ini adalah mereka mengambil risiko terlalu banyak. Peniaga pilihan mampu memanfaatkan leverage yang hebat apabila mereka membuat perdagangan menerusi broker dalam talian mereka. Ini merupakan satu perdagangan. Banyak peniaga pilihan profesional yang membuat perdagangan hidup pasaran ini berbuat demikian dengan perbankan premium dengan menjual pilihan. Inilah yang boleh dilakukan peniaga pilihan saham. Anda boleh membuat wang pada premium jika anda adalah penjual pilihan. Apa-apa pilihan cerita kejayaan perdagangan yang anda baca akan memberitahu anda bahawa menguruskan risiko anda adalah salah satu perkara yang paling penting yang boleh anda lakukan sebagai peniaga.


Ini bermakna memastikan anda menyebarkan akaun anda merentasi produk yang berbeza dan bukannya meletakkan semua wang anda dalam 1 atau 2 jawatan. Dagangan adalah profesion dan semakin baik anda bersedia, semakin tinggi kemungkinan kejayaan akan terjadi. Ini hanya akan menambah kepada repertoir dagangan anda dan tidak mempunyai semua telur anda dalam satu bakul. Seperti perdagangan secara umum, ia adalah meritokrasi. Pilihan membolehkan kami mengawal kedudukan saiz yang baik untuk seratus ratus dolar. Ini adalah salah satu kelemahan utama dagangan hari tetapi merupakan salah satu daripada banyak manfaat perdagangan pilihan. Idea untuk mencari nafkah dari terlibat dalam pasaran kewangan adalah tarikan utama bagi kebanyakan orang ketika melihat perdagangan. Sama ada itu bermakna pendapatan sepenuh masa untuk hidup atau menambah pendapatan, idea untuk melakukan itu dari rumah dalam masa kurang daripada beberapa jam sehari adalah menarik untuk difikirkan. Terlibat dalam pasaran pilihan bukan proses yang sukar. Sebahagian besar mengenai pasaran pilihan ialah mereka sangat fleksibel, kerana terdapat banyak cara untuk mendekati mereka. Tanpa peta jalan untuk diikuti, aspek emosional perdagangan akan bermula dan kesilapan boleh dibuat. Anda boleh melihat carta anda sekali sehari dan memutuskan sama ada terdapat pilihan perdagangan opsyen. Opsyen dagangan benar-benar membolehkan kami mempelbagaikan lebih baik daripada kebanyakan produk di luar sana.


Tetapi adakah ia realistik? Tidak kira saiz akaun anda, anda perlu memastikan anda menggunakan risiko yang betul dalam perdagangan anda. Kita juga boleh menggunakan strategi perdagangan pilihan yang berlainan yang membolehkan kita mendapat keuntungan dari keadaan pasaran yang berlainan dan berdagang sepenuh masa untuk hidup. Jika anda mencari frekuensi tinggi, maka pertimbangkan nama-nama yang lebih berteknologi seperti Apple dan Netflix. Segala-galanya digariskan untuk kita. Seperti mana-mana perniagaan lain, akan ada orang yang berjuang untuk berjaya. Ini sangat penting bagi seorang peniaga yang ingin membuat hidup dari pasaran dan berdagang sepenuh masa. Sebagai pedagang runcit kami hanya mempunyai akses kepada dana terhad, jadi kami perlu memastikan kami memanfaatkan dana tersebut dan memanfaatkannya adalah satu kaedah yang boleh kami gunakan untuk melakukannya. Kita boleh berdagang lebih banyak instrumen kerana leverage yang mereka tawarkan.


Apabila anda memikirkan kepelbagaian, juga pertimbangkan sama ada anda perlu berdagang dengan pilihan mingguan atau bahkan setiap bulan. Orang sering kali menghindar daripada melihat ke dalam pasaran saham sebagai sumber pendapatan kerana mereka fikir terdapat kadar kegagalan yang tinggi. Berdagang senarai nama yang sama membolehkan pedagang mengetahui cara produk tersebut bergerak. Ini sesuai untuk seseorang yang sibuk dengan pekerjaan lain, komitmen keluarga, atau menikmati persaraan. Ini berkuasa kerana ia membolehkan kita untuk keuntungan tanpa mengira apa yang dilakukan oleh pasaran. Bahagian terbaik mengenai perdagangan pilihan untuk hidup adalah bahawa mereka membenarkan kami untuk berdagang beberapa saham terbang tinggi seperti Apple dan Google. Pilihan adalah satu-satunya instrumen yang tersedia yang akan membolehkan anda untuk mendapatkan keuntungan dari naik, turun, atau mendatar pasaran yang bergerak. Semakin banyak anda boleh mempelbagaikan, keluk ekuiti yang lebih lancar akan menjadi. Risiko anda adalah terhad kepada kos opsyen. Salah satu daripada kesilapan terbesar pedagang membuat adalah untuk masuk ke dalam perdagangan tanpa rancangan. Sudah tentu anda perlu mencari broker dalam talian dan mempunyai dana yang tersedia untuk berdagang tetapi anda boleh menyesuaikan bagaimana menjadi pedagang pilihan menjadi 3 bidang yang berbeza: Mencari sistem perdagangan pilihan yang memberikan kemasukan dan titik keluar yang sangat jelas.


Tidak ada yang meneka apabila masuk dan keluar. Dagangan untuk hidup tidak bermakna hidup untuk berdagang. Bayangkan menguasai seratus saham stok Google untuk sebahagian kecil daripada kos sebenarnya yang memiliki saham itu. Dengan sistem di tempat yang memberi peluang kepada kami, kami boleh berdagang dengan keyakinan. Adalah penting bagi peniaga untuk dapat mengira dan mentafsir nombor dengan mudah. Anda akan sering melihat peniaga duduk terbiar dan hanya menonton pasaran, menunggu masa yang tepat untuk memasuki atau keluar dari perdagangan. Pilihan utama peniaga mendapat keseronokan dari pengakap dan menonton perdagangan mereka. Adakah pilihan dalam wang itu, atau keluar dari wang? Walaupun terdapat banyak faedah, perdagangan pilihan mempunyai risiko yang besar untuk kehilangan wang, dan ia sangat spekulatif. Mengekalkan rekod perdagangan yang betul adalah satu tabiat penting yang dapat membantu anda mengelakkan membuat keputusan yang mahal. Memahami pengaruh harga pada jawatan pilihan memerlukan pembelajaran delta, theta, vega dan gamma. Pilihan peniaga sentiasa menjawab soalan-soalan ini.


Untuk menjadi berjaya, pedagang pilihan mesti mengamalkan disiplin. Sebagai contoh, seorang peniaga ingin tahu sama ada dagangannya adalah gamma pendek. Sebaliknya, jika anda mempunyai rancangan, anda lebih cenderung untuk berpegang kepadanya. Ini mengganggu mereka daripada mengenal pasti trend yang lebih besar di pasaran. Ciri-ciri ini tidak menjamin kejayaan anda dalam dunia perdagangan pilihan, tetapi mereka pasti akan meningkatkan peluang anda. Seperti mana-mana perniagaan lain, menjadi pedagang pilihan yang berjaya memerlukan kemahiran tertentu, jenis keperibadian dan sikap. Setiap peniaga mempunyai keperibadian yang berbeza; Oleh itu, setiap peniaga harus mengamalkan gaya dagangan yang sesuai dengan ciri-cirinya. Untuk lebih lanjut, lihat Mengukur Dan Mengurus Risiko Pelaburan. Pelabur pesakit sanggup menunggu pasaran memberikan peluang yang tepat, bukannya cuba untuk membuat kemenangan besar di setiap pergerakan pasaran. Semasa berdagang dalam pilihan, anda sentiasa berurusan dengan nombor. Anda akan mendapati banyak peniaga yang akan bersemangat untuk meletakkan modal mereka dengan pilihan dengan berita yang menjanjikan, dan keesokan harinya mereka akan beralih kepada berita besar yang akan datang.


Anda akan jelas tentang matlamat anda dan bagaimana anda merancang untuk mencapai matlamatnya. Untuk membaca yang berkaitan, lihat Strategi Perdagangan Pilihan: Memahami Delta Posisi. Mereka perlu menggunakan modal mereka secara bijak. Pilihan adalah salah satu instrumen yang paling serba boleh di pasaran kewangan. Peniaga pilihan juga perlu menjadi pengurus wang yang sangat baik. Sebaliknya, anda mesti membuat satu kaedah perdagangan bebas yang berfungsi untuk keadaan anda. Untuk bacaan berkaitan, lihat Pentingnya Nilai Masa Dalam Perdagangan Pilihan. Untuk bacaan berkaitan, lihat Buat Dagangan Pilihan Lebih Baik Dengan Julat Bulanan Purata. Begitu juga dengan peniaga amatur.


Semua langkah ini adalah penting untuk membangunkan kaedah dagangan yang kukuh. Peniaga-peniaga yang paling berjaya akan jujur ​​dengan diri mereka sendiri dan membuat keputusan peribadi yang baik, dan bukannya hanya dengan cerita-cerita teratas dalam berita. Yang lain mungkin lebih selesa dengan perdagangan kedudukan, di mana mereka membentuk strategi perdagangan untuk memanfaatkan peluang-peluang unik, seperti keruntuhan masa dan turun naik. Anda juga akan mengetahui bagaimana untuk menampung kerugian anda atau apabila membuat tempahan keuntungan. Apakah kedudukan tersirat atau eksplisit berkenaan dengan turun naik? Peniaga pilihan yang merancang lebih cenderung untuk berjaya daripada seseorang yang menghidupkan naluri dan merasa. Jangan percaya pendapat tanpa melakukan penyelidikan sendiri. Sesetengah peniaga mungkin baik pada hari dagangan, di mana mereka membeli dan menjual beberapa pilihan pada waktu siang untuk membuat keuntungan kecil. Berapa banyak modal saya diperuntukkan untuk perdagangan?


Dan yang lain mungkin lebih selesa dengan perdagangan swing, di mana pedagang membuat taruhan pergerakan harga selama tempoh yang berlangsung lima hingga 30 hari. Sejarah rekod perdagangan anda juga menyediakan banyak maklumat yang dapat membantu anda meningkatkan kemungkinan kejayaan anda. Melakukan penyelidikan yang luas, mengenal pasti peluang, menubuhkan perdagangan yang tepat, membentuk dan melekat pada suatu kaedah, menubuhkan matlamat, dan membentuk suatu kaedah keluar adalah sebahagian dari disiplin. Ini adalah beberapa soalan yang selalu ada dalam pedagang. Kesabaran adalah satu kualiti yang mempunyai semua pedagang pilihan. Sesetengah peniaga berbuat demikian dengan mengehadkan saiz perdagangan mereka dan mempelbagaikan ke dalam pelbagai perdagangan yang berbeza supaya tidak semua telur mereka berada dalam bakul yang sama. Dengan menjadi pelajar aktif, anda bukan sahaja akan menjadi lebih baik dalam strategi perdagangan semasa anda, tetapi anda juga akan dapat mengenal pasti peluang-peluang baru yang mungkin tidak dilihat oleh orang lain atau yang mungkin mereka lalui. Risiko tidak boleh dipisahkan dari pulangan. Mereka juga merujuk kepada pilihan Yunani, seperti delta, gamma, vega dan theta dari pilihan perdagangan mereka. Walau apa pun kaedah yang anda gunakan, pengurusan risiko dan pengurusan wang tidak boleh diabaikan. Mereka tidak sabar, tidak dapat mengawal emosi mereka, dan mereka akan cepat masuk dan keluar dari perdagangan.


Mereka fleksibel kerana mereka membolehkan anda untuk memanfaatkan kedudukan anda untuk meningkatkan pulangan, menguruskan risiko dengan menggunakannya untuk lindung nilai, atau membuat keuntungan dari pergerakan terbalik, menurun dan mendamping di pasaran. Apa yang membezakan peniaga yang berjaya dari yang biasa ialah pedagang yang berjaya dapat belajar dari kerugian mereka dan melaksanakan apa yang mereka pelajari dalam strategi perdagangan mereka. Apakah kelemahan maksimum perdagangan? Pedagang pilihan yang paling berjaya menyimpan rekod dagangan mereka yang rajin. Sebagai contoh, jika anda memegang kedudukan semalaman, pertaruhan anda mungkin menjadi buruk kerana berita buruk. Peniaga juga perlu mengambil langkah yang sesuai untuk mengawal risiko. Pada bila-bila masa, anda perlu dapat meminimumkan risiko kedudukan anda. Adalah penting bagi peniaga dapat mentafsirkan berita, gembar-gembur berasingan daripada realiti, dan membuat keputusan yang sesuai berdasarkan pengetahuan ini. Ini adalah apabila saya menyedari betapa lemahnya rancangan saya. Ia mengambil masa kurang dari enam bulan untuk saya kehilangan segala-galanya.


Saya mengambil masa tiga tahun untuk membina perniagaan hartanah saya. Kebanyakan pedagang baru hanya berfikir tentang berapa banyak wang yang mereka boleh buat. DAN pada masa yang sama anda dilindungi daripada kehilangan semua wang anda yang adalah apa yang berlaku kepada kebanyakan amatur dan orang tamak. Orang lain mempunyai masalah dengan pendekatan ini dan mengatakan perkara seperti itu. Memiliki semua wang yang duduk dengan wang tunai tidak produktif. Ia mengambil masa selama 10 minit untuk menunjukkan apa yang saya lakukan dengan salah: Saya meletakkan tumpuan terlalu banyak untuk membuat wang. Cepat ke hadapan beberapa tahun dan saya telah mengatasi diri saya dengan kredit dan sama sekali tidak mempunyai rancangan sandaran. Ia bermula dengan satu masalah, satu unit, dan perlahan-lahan meningkat ke beberapa masalah belakang ke belakang. Tetapi pertama-tama, izinkan saya segera berkongsi bagaimana saya dapati rahsia ini kerana anda mungkin melakukan kesilapan yang sama yang saya buat. Apa sahaja yang anda mahu lakukan dengannya. Sesetengah orang mempercayai kebijaksanaan saya dan hanya mengikuti apa yang saya ajar. Perkara yang sangat baik untuk tiga tahun pertama sehingga saya menghadapi masalah besar pertama saya.


Kekangan pembunuh adalah masa dan paling gagal kerana mereka cuba untuk menjual pilihan murah. Itu tidak memberi anda apa-apa kelebihan. Kemungkinan anda masih akan agak tipis, tetapi jauh lebih baik daripada peniaga dengan pemahaman asas pasaran pilihan. Tiada yang salah dengan berehat. Beberapa rakan baik saya selama bertahun-tahun lebih pintar daripada saya, tetapi tidak mempunyai disiplin dan akhirnya meniup dan terpaksa meninggalkan biz. Ia boleh ditujukan kepada perdagangan dan pasaran kewangan atau sesuatu yang lain. Kadang-kadang tempoh dagangan terbaik anda tidak akan mempunyai satu ton aktiviti. Satu-satunya perbezaan adalah bahawa anda tidak mempunyai butang set semula, anda hanya boleh meningkatkan skala atau turun dan membuat kerugian dalam jangka panjang. Senario kes terbaharu adalah anda cuba.


Nasib baik dengan semua manusia. Ini berjalan sebentar, jujur, saya tidak mempunyai pengalaman analisis pasaran sebenar atau pengalaman perdagangan, saya terus kehilangan wang. Datang dengan kaedah yang anda buat. Tidak suka sekali untuk melihat, tetapi banyak belajar. Kaedah tiga pilihan ini sepatutnya cukup jika saya memainkan kad betul. Jika anda mahu tindakan pergi ke kasino atau trek. Jadi mungkin 10k baik-baik saja. Sehingga saya mendapat kelajuan dan ketahanan mental dan berjaya menjadi keuntungan, saya akan mula berdagang dengan risiko yang ditetapkan pada bulan ke-2 saya, sehingga saya akan melihat bagaimana ia berlaku. Datang ke setiap hari seperti semalam tidak pernah berlaku. Mempunyai kaedah yang kukuh dengan pengurusan risiko yang sangat baik.


Titik perubahan yang paling besar adalah mengetahui bahawa saya membuat bayaran 8 jam saya membayar dalam hitungan minit, saya tidak lagi merasa bermotivasi dan keadaan itu dikompaun dengan bos yang mengambil semua kredit untuk kerja saya. Bulan-bulan kebanyakannya bertambah baik pada apa-apa kekurangan yang mungkin saya ada dalam dagangan saya atau melaksanakan kaedah baru untuk meningkatkan kemungkinan saya. Tidak, terutamanya percubaan bunuh diri di pasaran. Anda melalui tempoh di mana anda memukul semua silinder dan menyukainya, maka tiba-tiba anda boleh melakukan tidak betul dan mahu mengambil papan kekunci dan menanamnya di kepala anda. Hanya latar belakang yang sedikit, saya lulusan baru dengan ijazah ekonomi. Sekiranya anda akan memberikan pukulan ini, kini adalah masa. Nama saya Marksman, dan saya tertanya-tanya sama ada sesiapa yang mempunyai pengalaman berdagang untuk hidup boleh memberi saya nasihat profesional tentang bagaimana saya boleh mendapatkan diri saya pergi. Memainkan pertahanan yang baik adalah lebih penting daripada kesalahan. Tetapi terserah kepada saya untuk mengikuti kaedah saya sendiri, garis panduan, di mana saya rasa jika saya mengikuti saya boleh mendapat kejayaan yang lebih besar, maka saya tahu saya melakukan sesuatu yang betul. Memakai perdagangan ke-4 dan panjang. Orang-orang yang bertahan lama mempunyai ini. Tidak memberi anda peluang yang realistik untuk kekal dalam permainan yang cukup lama. Ini akan berfungsi untuk jangka masa panjang kerana anda sentiasa bergantung pada diri anda sendiri.


Mereka sisa. Seperti yang saya katakan matlamat saya adalah menjadi pedagang pilihan yang berjaya, jika saya melakukan dengan baik, wang itu akan datang sebagai hadiah. Bermula dari awal dengan segala kerugian dan pengalaman yang datang dengannya, saya terus membaca dan memahami bagaimana opsyen berfungsi. Opsyen sudah mengandungi leverage yang saya perlukan, berapa banyak leverage yang saya perlukan. Malah semangat dan nasib sahaja tidak mencukupi, perkara yang paling penting adalah menghasilkan aliran tunai, dan jika tidak ada, ia hanya pelan perniagaan tanpa nilai sebenar. Di telefon bimbit saya di ThinkorSwim, terdapat butang untuk pilihan. Hanya buangkannya. Tetapi fikiran saya sekarang adalah jika saya boleh melakukan hak ini dan menaikkannya maka apa yang berbeza antara bermula dengan 10k dan 20k, nampaknya sukar untuk mendapatkan beberapa kemenangan yang lebih lurus berturut-turut, tetapi ia hanya meningkatkan risiko modal sebagai akaun anda berkembang, berdasarkan hasilnya. Tidak apabila anda berusia 45 tahun dengan 4 anak, gadai janji, dan perbelanjaan besar setiap bulan. Jika anda tidak baik maka anda akan meletakkan satu tekanan pada diri anda pada ketika itu. Tetap fokus dan berdisiplin. Salah satu perkara terbaik untuk melakukan perkara ini adalah kerana saya telah melihat banyak perkara. Untuk berjaya anda HARUS mengambilnya dengan serius.


Dan ini adalah tempat analogi kasino benar-benar masuk. Mereka mahu mengambil pelaburan kecil dan membuat pulangan eksponen. Dan mudah dicapai pelabur biasa. SPY menggunakan penunjuk mudah dikenali sebagai RSI. Sekiranya saya menurun kebarangkalian keberhasilan saya, saya dapat membawa lebih banyak premium, dengan itu meningkatkan pulangan saya. Ambil mogok Apr14 187. Seperti biasa, saya membenarkan perdagangan untuk datang kepada saya dan tidak memaksa perdagangan hanya untuk membuat perdagangan. Ingat, kebanyakan peniaga yang menggunakan mingguan adalah spekulator yang bertujuan untuk mendapatkan pagar. Pilihan mingguan telah menjadi pilihan antara peniaga pilihan. Oleh itu, manfaat mempunyai pasaran spekulator yang baru dan berkembang adalah kita mempunyai keupayaan untuk mengambil sisi lain dari perdagangan mereka. Ringkasnya, RSI mengukur bagaimana belian atau oversold stok atau ETF setiap hari. Dalam kes kita, kita akan menggunakan spread panggilan beruang.


Apabila hits membaca yang melampau saya membuat perdagangan. Setakat ini, pendekatan statistik saya terhadap pilihan mingguan telah berfungsi dengan baik. SPY menolak ke dalam keadaan terlebih beli seperti ETF pada 2 April. Lihat rantaian pilihan di bawah. SPY, QQQ, DIA dan sejenisnya. Ia benar-benar bergantung pada berapa banyak risiko yang anda mahu ambil. SPY, saya mula mengambil langkah yang sama yang saya gunakan ketika menjual pilihan bulanan.


Malangnya, tetapi boleh diramal, kebanyakan peniaga menggunakannya untuk spekulasi tulen. Jadi bagaimana saya menggunakan pilihan mingguan? Oleh itu, ROI saya tidak bermakna kepada anda, kerana kaedah ini sangat bergantung pada memilih saham yang baik dan dalam memilih cara agresif apabila menulis pilihan. Terdapat peluang yang baik bahawa kerjaya perdagangan anda akan berakhir dengan tiba-tiba. Anda mesti membenarkan kehilangan coretan dan undur. Kita semua telah kehilangan bulan. Walau bagaimanapun, itu tidak bermakna anda tidak boleh. Pasti, yang lain memahami konsep itu lebih awal, tetapi realiti Oktober 1987 membawanya pulang kepada semua orang. Jika anda terpaksa mengeluarkan wang untuk perbelanjaan hidup pada masa yang sama anda kehilangan, anda mungkin tidak mempunyai modal yang cukup untuk kekal dalam perniagaan. Pengurusan risiko adalah permainan bola sepak. Berapa banyak wang yang dia perlu melabur?


Bagi saya, itu tidak mencadangkan menjadi tamak. Tetapi bagaimana pula dengan kehilangan tahun? Anda mungkin lebih suka menyesuaikan dengan cepat apabila anda menghidu masalah. Menjadi pembuat pasaran dan menjadi pedagang runcit adalah dua dunia yang berbeza, dan tidak ada cara yang munasabah untuk membandingkannya. Anda boleh sedikit degil, tetapi hanya sedikit. Apakah pulangan yang munasabah terhadap pelaburan pilihan saya? Anda mahu bersara. Terlalu banyak pemula yang terlalu percaya sebagai petugas meriam untuk peniaga pesakit yang lebih berpengalaman. Tetapi anda mesti mengubah sesuatu tentang cara anda berdagang.


Berapa banyak yang boleh saya harapkan untuk mendapatkan pilihan dagangan? Ini adalah orang yang tahu apa yang mereka lakukan, tetapi saya mempunyai ego seorang pedagang yang menang. Sebagai pembuat pasaran, saya mempunyai perkhidmatan pengurus risiko. Anda tidak mahu memilih secara rawak. Sesungguhnya jangkaan pendapatan adalah pertimbangan yang sangat penting. Well, jawapannya ialah mereka tahu kebenaran. Hari ini saya membida 25 sen untuk cuba menutup beberapa panggilan panggilan Julai. Lebih banyak komen daripada Mark Wolfinger boleh didapati di Options For Rookies. Ini tidak mudah.


Walau bagaimanapun, ia adalah soalan yang sah. Apabila pasaran menjadi tidak menentu, semuanya berubah. Anda mahu peluang untuk membina modal dan pastikan anda sudah bersedia untuk melepaskan pekerjaan anda. Tetapi anda mahukan sesuatu yang istimewa dalam kehidupan. Apa yang anda tahu? Pastikan anda dapat bertahan jika anda mendapat kurang daripada sasaran anda. Pengurus risiko ini tahu, tetapi tidak dapat mengajar saya. Mereka akan kembali, tetapi anda tidak akan tahu bila.


Sekarang saya tahu dan cuba mengajar orang lain. Anda boleh duduk di luar. Kebanyakan peniaga pilihan baru membuat andaian yang salah bahawa mereka akan berjaya, dan satu-satunya soalan adalah berapa banyak mereka harus menjangka pendapatan. Jika anda tidak memberi perhatian kepada aspek perdagangan, atau jika anda memutuskan anda boleh menangguhkan pemikiran mengenai topik itu selama beberapa tahun, anda akan membuat kesilapan besar. Berapa lama masa yang diperlukan sebelum saya boleh menjadi peniaga pilihan yang menguntungkan? Sekiranya anda membelanjakannya, maka akaun anda tidak akan berkembang dan anda mesti memperoleh jumlah itu lagi dan lagi. Ini adalah soalan biasa. Hakikat bahawa saya tidak mendapat berjuta-juta hari ini adalah sebab utama di sebalik menekankan pentingnya pengurusan risiko kepada orang-orang yang bekerja dengan saya dalam perkhidmatan premium saya atau yang membaca catatan blog saya. Anda mahu pekerjaan yang anda suka dan banyak wang.


Untuk mencapai matlamat anda apabila berdagang besi, anda mesti mengatasi ketamakan. Untuk mencapai matlamat itu, saya mempunyai satu cadangan penting: Jadikannya perniagaan anda untuk menargetkan keuntungan berhampiran matlamat anda. Ini bukan hadiah. Pastikan anda mempunyai modal yang mencukupi. Apabila pasaran baik, kita mesti mengambil apa yang mereka tawarkan. Ia mesti diperolehi. Anda mesti mempunyai modal yang mencukupi. Sekiranya mudah, semua orang akan berada dalam permainan ini. Tidak memiliki kedudukan di mana risiko terlalu besar, melainkan jika anda mengimbangi saiz yang kurang. Jelas sekali impian seperti ini: Matlamat yang tidak boleh dicapai.


Sebaik sahaja anda dan saya telah pergi sejauh kita boleh mengajar anda tentang cara untuk mendapatkan peluang yang munasabah untuk mencapai impian anda, anda mungkin dapat melihat mentor atau jurulatih peribadi. Kadang-kadang pasaran adalah sempurna untuk konduktor besi. Kerugian adalah sebahagian daripada permainan. Tetapi jika anda memasuki industri ini bersedia dan dengan harapan yang munasabah, anda mungkin dapat membuat hidup yang selesa. Anda boleh mengurangkan saiz kedudukan. Namun, saya percaya ia dapat dicapai, walaupun jauh dari jaminan. Itu coretan kemenangan tidak akan berlaku lagi dalam hidup saya. Anda mesti tahu bila risiko terlalu besar untuk ganjaran dan menyerahkan perdagangan. Opsyen dagangan berjaya bukannya mudah. Melakukannya secara konsisten jauh lebih sukar. Orang melihat semua gembar-gembur dan berfikir ia adalah tugas yang mudah.


Orang-orang di SMB Capital telah melihat perdagangan prop yang berjaya boleh mengambil bulan dan saya percaya bahawa itu benar. Mengapa orang mengharapkan ia berbeza dalam perdagangan? Mereka membuat nama buruk kepada seluruh industri. Kuncinya adalah, jika anda benar-benar ingin belajar, anda perlu mendedikasikan sedikit masa untuk itu. Belajar bagaimana untuk berdagang dan melabur dengan jayanya memerlukan pekerjaan, dedikasi, dan tumpuan seumur hidup. Selagi anda menyimpan modal anda, anda akan belajar dari masa ke masa. Membuat wang dengan pilihan mudah. Adakah Anda Sedia Untuk Kurva Pembelajaran? Bolehkah anda menggandakan akaun anda setiap enam bulan? Ia benar-benar bergantung pada berapa banyak masa yang anda masukkan ke dalamnya. Ini seolah-olah seperti banyak, tetapi kebanyakannya dibelanjakan untuk mendengar rancangan tastytrade.


Sisi teoretikal termasuk cara menentukan cara mereka, cara untuk menilai mereka, jenis strategi yang ada, model, condong, orang Yunani, dan sebagainya. Risiko ditakrifkan pada setiap dan setiap perdagangan. Dan ia membolehkan saya memilih kebarangkalian keberhasilan saya sendiri. Mencari peniaga yang kalah atau pemula yang konsisten ialah bagaimana kebaikan poker secara amnya menghasilkan sebahagian besar keuntungan mereka. Ini adalah kelebihan tawaran kredit kelebihan berbanding mana-mana permainan atau kenderaan pelaburan di luar sana. Ini bermakna bahawa pemain yang tidak berpengalaman ada di meja, lebih mudah bagi pro yang berpengalaman untuk mengambil wang mereka. Yass berpendapat dari segi kebarangkalian dan itulah pilihan dan poker mempunyai persamaan: berfikir dari segi kebarangkalian.


Mereka adalah jenius, selepas semua. Dan mengapa spread kredit memberi saya kelebihan? Biar saya terangkan dalam istilah poker. Namanya Jeff Yass dan dia menjalankan syarikat perdagangan pilihan paling berjaya di dunia, Susquehanna Investment Group. Tetapi ada, bagaimanapun, kemahiran dalam mengetahui siapa amatur tersebut dan apakah perilaku mereka yang ditunjukkan untuk mengenali anda dalam kekurangan pengalaman mereka. Dan dia melakukannya dengan kebarangkalian. Malangnya, itulah sebabnya banyak gagal pada pilihan perdagangan dan saham. Apabila Genius Gagal, anda akan menyedari bahawa orang pintar di dalam bilik itu tidak semestinya pelabur atau pedagang yang terbaik. Dan inilah sebabnya Jeff Yass adalah jutawan dengan salah satu firma perdagangan pilihan paling berjaya dalam perniagaan.


Tetapi tidak seperti poker, para peserta menunjukkan tangan mereka ketika menjual spread kredit. Pembelajaran sistem perdagangan atau teknik perdagangan adalah di mana perdagangan pembelajaran menjadi rumit, kerana apa yang perlu dipelajari bukan lagi maklumat faktual, melainkan kemampuan yang hanya dapat diperoleh melalui pengalaman. Jika anda seorang pemula yang lengkap, maka saya cadangkan untuk memulakan dengan definisi perdagangan dan teruskan dari situ. Bagi peniaga sistem, terdapat banyak sistem perdagangan yang tersedia, tetapi kebanyakannya tidak membuat keuntungan, atau mereka hanya membuat keuntungan untuk pasaran tertentu, atau mereka hanya membuat keuntungan untuk pedagang tertentu kerana sedikit perbezaan dalam bagaimana setiap pedagang perdagangan sistem perdagangan. Maklumat pertama yang perlu dipelajari para peniaga baru adalah asas-asas perdagangan. Walaupun peniaga-peniaga yang paling profesional tidak menawarkan perkhidmatan arahan perdagangan, terdapat beberapa peniaga profesional yang, atas pelbagai alasan yang berbeza, menawarkan perkhidmatan arahan perdagangan. Dasar-dasar perdagangan termasuk semua maklumat fakta mengenai perdagangan seperti apa sebenarnya perdagangan, pasaran yang boleh diniagakan, spesifikasi kontrak apa, cara pembelian dan penjualan pesanan diletakkan, dll. Kadang-kadang pedagang baru menyedari yang merupakan maklumat yang baik dan yang harus dielakkan, dan akhirnya menjadi peniaga profesional, tetapi ini dapat memakan waktu berbulan-bulan atau bahkan bertahun-tahun. Untuk peniaga budi bicara, kaedah terbaik untuk mempelajari teknik perdagangan adalah untuk mencari peniaga profesional untuk mengajar teknik perdagangan mereka. Ketahui bagaimana anda mungkin dapat mengelakkan membuat kesilapan perdagangan pilihan ini untuk membuat keputusan yang lebih tepat. Strategi pilihan model untuk melihat keuntungan dan kehilangan potensi wang, dan menukar andaian seperti harga, turun naik, atau hari untuk tamat tempoh. Tiket pilihan pada Fidelity. Kaedah pilihan ini boleh digunakan untuk berpotensi mendapat keuntungan di pasaran turun.


Berikut adalah beberapa tip dan sumber untuk membantu anda mencari calon pilihan dan strategi. Tonton webinar yang dirakam yang diketuai oleh Dan Passarelli, Pemasaran Pasaran Mentor, Carta Reading for Options Traders. Berikut adalah beberapa cara untuk membantu memilih harga mogok yang optimum apabila membeli atau menjual pilihan. Kaedah panggilan tertutup melibatkan menjual kontrak opsyen panggilan sementara pada masa yang sama memiliki bilangan saham bersamaan stok yang bersamaan. Tonton video ini untuk mengetahui ciri-ciri asas pilihan dan alasan untuk menggunakan strategi pilihan yang berbeza. Pilihan dagangan pada Fidelity. Apabila turun naik adalah rendah, pertimbangkan mengambil kesempatan daripada kaedah pilihan lanjutan ini. Bagaimana anda mungkin berpotensi mendapat keuntungan daripada harga saham yang jatuh, sementara berpotensi menghadkan risiko. Mengapa menggunakan panggilan yang dilindungi? Tangkap keuntungan berpotensi dari saham yang semakin meningkat sementara meletakkan had potensi kerugian. Penanda aras volatiliti Bagaimana tidak menentu pasaran? Tonton video ini untuk mengetahui cara menggunakan ciri rantaian pilihan untuk menapis dan menyesuaikan data dengan mudah untuk mencari pilihan tunggal dan strategi yang kompleks. Kaedah pilihan yang agak mudah ini berpotensi menjana pendapatan pada stok yang anda miliki.


Bagaimana untuk menguruskan turun naik yang tinggi dan rendah menggunakan spread nisbah, kaedah pilihan lanjut. Strangle panjang adalah satu kaedah yang direka untuk berpotensi keuntungan apabila anda mengharapkan langkah besar. Menjana potensi keuntungan yang sama sebagai panggilan yang dilindungi, tanpa memiliki stok yang mendasari. Pilihan panggilan memberikan anda hak untuk mengawal stok pada sebahagian kecil daripada harga penuh. Anda boleh menggunakan VIX dan alat lain untuk membantu anda menilai tahap turun naik dalam pasaran saham. Gunakan alat ini untuk meningkatkan kecekapan perdagangan pilihan anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.