Ahad, 14 Januari 2018

Pilihan dagangan dalam talian


Pesanan akan dimasukkan selepas stok telah dibeli dengan matlamat menjual stok dan mengelakkan kerugian jika pasaran turun dengan mendadak. Berikut adalah beberapa terma utama yang berkaitan dengan perdagangan opsyen. Ambil wang dari akaun anda, beli stok di pasaran terbuka dan letakkan saham dalam akaun anda. Apabila anda memasuki pesanan pasaran untuk membeli, anda perlu memberi perhatian kepada harga pertanyaan pada petikan saham anda. Pesanan stok dalam talian adalah satu set arahan khusus untuk membeli atau menjual keselamatan tertentu. Anda perlu mencari simbol tertentu dan memasukkannya ke dalam medan simbol. The tradeoff untuk perlindungan harga perintah had adalah kemungkinan bahawa ia tidak akan dilaksanakan jika pasaran tidak mencapai harga anda. Simbol: Setiap pilihan individu akan mempunyai simbol ticker sendiri. Had Order: Bagi pembeli, ini adalah pesanan untuk membeli stok pada atau di bawah harga tertentu. Menjual Tutup: Menutup atau menetralisir posisi lama yang telah dibuat dengan membeli untuk dibuka. Kemunculan perdagangan dalam talian telah membuka dunia baru untuk para pelabur. Kontrak: Kontrak opsyen biasanya mewakili 100 saham stok asas, atau mempunyai multiplier sebanyak 100 untuk pilihan Indeks. Perintah untuk membeli atau menjual yang masih terbuka dalam akaun anda selama 60 hari kalendar dari tarikh asal yang diletakkan, kecuali dilaksanakan atau dibatalkan. Dari sudut ini, anda akan mengikuti langkah yang sama seperti memasuki pesanan saham.


Penjual kontrak opsyen perlu mengambil sisi yang berlawanan dari perdagangan jika pemilik pilihan itu berhak untuk membeli atau menjual aset tersebut. Jika anda membeli panggilan, anda berhak untuk memanggil stok yang ada pada harga mogok. Sekiranya anda membeli, anda mempunyai hak untuk meletakkan saham kepada seseorang pada harga mogok. Jika anda akan belajar bagaimana untuk berdagang saham secara dalam talian dengan Ally Invest, anda perlu mengetahui bahasa kebangsaan yang terlibat dengan skrin dagangan. Ini adalah rangkaian pilihan. Menjual berhenti adalah penggunaan yang paling biasa bagi jenis pesanan ini. Stok dan opsyen dagangan dalam talian boleh memberi anda banyak kelonggaran pada kos keseluruhan yang lebih rendah berbanding dengan broker saham tradisional.


Beli Tutup: Tutup kedudukan pendek sedia ada yang telah dibuat oleh jualan awal untuk dibuka. Pesanan dimasukkan ke dalam tiket pesanan saham. Perintah Pasaran: Ini adalah pesanan beli atau menjual yang akan dilaksanakan pada harga terbaik yang kini tersedia di pasaran terbuka. Tanya ialah harga pasaran semasa terendah yang ditawarkan oleh penjual yang berpotensi. Memasuki perdagangan opsyen dalam talian sangat mirip dengan memasuki perdagangan saham dalam talian, dengan beberapa perbezaan utama. Perhatikan persamaan dan perbezaan di antara skrin pesanan saham dan ini. Jika anda menjual anda perlu memberi perhatian kepada harga tawaran. Semua pesanan pasaran secara automatik ditetapkan ke Hari. Terakhir, Bid dan Tanya. Saham: Masukkan jumlah saham yang ingin anda berdagang. Dengan perdagangan dalam talian, anda membayar yuran komisyen yang lebih rendah dalam kebanyakan kes, dan mempunyai banyak strategi untuk memilih apabila memasuki perdagangan. Apakah pesanan saham dalam talian?


Setiap keselamatan mempunyai urutan aksara yang berbeza. Terakhir adalah harga perdagangan terakhir yang berlaku di stok. Contoh keadaan ketika ini mungkin terjadi jika jurang saham semalaman dan terbuka pada harga yang lebih menguntungkan bagi anda daripada harga yang ditentukan dalam pesanan batas anda. Ini mesti jumlah keseluruhan, kerana pusat pasaran tidak menerima pesanan saham pecahan. Menjual Buka: Menjual pilihan dan buat kedudukan yang pendek; ini juga dikenali sebagai menulis kontrak pilihan. Anda dijamin pelaksanaan segera, tetapi bukan harga tertentu. Pesanan had akan dilaksanakan hanya pada harga tertentu, atau jika harga bergerak dengan baik untuk pembeli atau penjual, ia akan dilaksanakan secara automatik pada harga paling berfaedah yang tersedia. Dalam peluang penggabungan atau pengambilalihan, syarat-syarat pilihan boleh berubah. Tiket pesanan ini termasuk tindakan, jumlah saham, simbol, harga dan jangka masa.


Hari Perintah: perintah beli atau jual yang secara automatik tamat tempoh jika tidak dilaksanakan semasa sesi perdagangan. Oleh kerana pesanan pasaran tidak menjamin harga, berhati-hatilah bahawa harga boleh bergerak ke arah mana-mana arah sebelum pesanan anda sampai ke lantai perdagangan. Sekarang, keupayaan untuk mencari asas syarikat mudah didapati di desktop atau peranti mudah alih anda. Kerana ini apabila kita memasukkan pesanan pilihan kita perlu menambah beberapa kata lagi, dan oleh itu, terdapat beberapa istilah yang perlu kita didefinisikan. Perubahan atau suntingan kepada pesanan GTC tidak akan menjejaskan tarikh pesanan asal. Jual stok di dalam akaun anda di pasaran terbuka dan letakkan wang tunai di dalam akaun anda. Pada masa lalu, cara utama untuk menyelidik saham adalah untuk cuba memerah maklumat daripada broker anda dengan panggilan telefon.


Jika anda mencari broker dalam talian, pastikan anda menyemak Ally Invest. Di samping itu, mereka juga menawarkan banyak seminar hidup termasuk Seminar popular di Sea Investment Cruise, Superconference Investor tahunan, dan Bengkel Intensif Pilihan baru-baru ini. Program Coaching Platinum bermesyuarat setiap suku tahun, dan termasuk tiga hari perdagangan pilihan langsung dengan pakar kami. Options University menawarkan kursus untuk para pelabur di setiap peringkat, bermula dengan Kursus Kajian Rumah Pilihan 101. Pilihan Universiti adalah sumber utama untuk strategi pilihan, pelaburan yang lebih baik dan keuntungan yang lebih baik. Opsyen Trading: Managing Deltas adalah penting ketika berdagang dengan modal terbatas. Ditubuhkan pada tahun 2004, oleh Brett Fogle, syarikat pendidikan mengajar para pelabur bagaimana membuat keuntungan yang konsisten dengan pilihan sementara membatasi risiko. Kelas dalam talian tetap boleh diakses sekurang-kurangnya 6 bulan selepas pembelian.


Besi Condor, Rama-rama, Spread Kalendar, dan Double Diagonals. Klik pada mana-mana kelas di bawah untuk keterangan lengkap mengenai apa yang boleh anda pelajari. Butterfly Broken Wing Money. Kursus ini mengajar anda bagaimana untuk membina asas praktikal untuk pendapatan bulanan, termasuk pelaksanaan Bulatan Kalendar, Rama-rama, Orang Yunani, dan banyak lagi. Watch and Trade hidup dengan Dan dalam kelas 4 minggu baru. Tonton Dan ketika dia menunjukkan kepada anda Ins dan Out of Calendar Barrel Double! Kursus ini mengajar anda untuk mencari dan menguruskan Kredit Spread untuk pendapatan mingguan dan bulanan. Ini adalah salah satu strategi yang paling popular dalam Komuniti Sheridan! Meningkatkan kefahaman anda tentang bagaimana untuk melaksanakan setiap perdagangan, apabila membuat pelarasan penting, dan banyak lagi.


Buat pertama kali, Dan akan berkongsi seni dan sains Pelarasan. Kelas pemasangan ke dalam jadual sibuk dan pilihan pembelajaran pembelajaran anda tidak pernah menjadi lebih mudah. Pakar Mentor dan Pakar Niaga Hadapan, Mark Fenton, memperlihatkan kepada anda bagaimana untuk Menggorengkan Niaga Hadapan Anda, Emini, dan Pilihan Bond berdagang seperti pakar. Kursus yayasan ini adalah untuk pedagang peringkat Pertengahan. Dan berkongsi satu lagi perdagangan popular yang terdapat dalam komuniti beliau. Di dalam kelas ini, Dan Sheridan berkongsi dengan anda bagaimana dia membina, berdagang, dan menguruskan kedudukannya semasa musim pendapatan. Ikuti bersama Dan kerana dia berkongsi contoh menggunakan perdagangan langsungnya! Seperti yang diharapkan orang dewasa rasional kita sering terjebak ke dalam pemahaman yang salah di pasaran kewangan yang dibawa terutamanya oleh media dan pembesar suara. Kudos pergi ke Kirk dan pasukannya. Sangat pemikiran pemrograman dan laman web.


Nah, Kirk dari Opsyen Alpha telah pergi dan dilakukan hanya itu. Guru besar dan format persembahan Saya binge mendengar semua episodnya. Hari ini saya ingin membantu anda menjadi peniaga pilihan yang lebih baik dengan tidak menonton pasaran, memfokuskan dan setup perdagangan yang lebih sistematik, dan menyediakan satu kajian kes yang paling penting dalam ramalan pasaran dalam dua dekad yang lalu. Benar-benar belajar banyak. DENGAN PODCAST INI! Terus lakukan apa yang awak buat, Kirk! Ia memerlukan podcast yang baik untuk membuat saya menulis ulasan.


Hampir 33 peratus daripada pelabur berusia 18 hingga 34 tahun baru-baru ini berkata mereka merancang untuk memindahkan lebih banyak simpanan persaraan mereka ke dalam stok, menurut kajian MassMutual. Generasi X rakan kongsi mengambil bahagian dalam perdagangan pilihan dengan kerap. Tom Anderson menyumbang kepada laporan ini. Jumlah purata harian untuk perdagangan pilihan naik dari 11. Ia mewakili peningkatan sebanyak 45 peratus. Perdagangan mendapati 40 peratus daripada milenium yang disurvei pilihan perdagangan sekurang-kurangnya sekali sebulan. Pasti, tidak banyak pilihan dagangan milenial, atau sama sekali. Millennials kurang terdedah untuk melabur wang mereka di pasaran kewangan memandangkan krisis kewangan 2008 meninggalkan banyak ketidakpercayaan Wall Street. Millennials juga mempunyai masa yang sukar untuk mencari pekerjaan yang stabil, menjadikannya kurang berkemungkinan untuk mereka berdagang atau melabur. Najarian juga berkata beliau menjangkakan lebih banyak milenium untuk mengambil perdagangan pilihan kerana mereka menjadi lebih akrab, dan lebih selesa, dengan pasaran. The Options Clearing Corp.


Perdagangan Kewangan, berkata dalam satu kenyataan. Ramai juga kekurangan modal untuk melabur. Fast Money: Laporan Halftime. Pejabat Keluarga Najarian, berkata beliau menjangkakan lebih banyak milenium untuk mengambil dagangan pilihan kerana mereka menjadi lebih akrab dengan pasaran. Firma pembrokeran dalam talian mendapati bahawa 40 peratus daripada milenium dengan akaun perdagangan dalam talian perdagangan pilihan sekurang-kurangnya sebulan sekali, sedangkan hanya 25 peratus daripada rakan-rakan Generasi X mereka mengambil bahagian dalam perdagangan pilihan dengan kerap, menurut tinjauan yang dikeluarkan pada hari Khamis. Dagangan pilihan telah meletup sejak sedekad yang lalu. Kewangan Perdagangan mendapati kumpulan demografi yang mengejutkan telah mendapat perdagangan pilihan: milenium. Opsyen adalah kontrak yang memberi pemegang hak, tetapi bukan kewajipan, untuk membeli atau menjual aset asas pada harga tertentu dalam tempoh tertentu. Perdagangan Auto dari Halifax.


Fortress Charter Trading Ltd. Penyemak imbas anda tidak disokong. Hubungi pengurus akaun anda untuk mendapatkan maklumat lanjut. Untuk melihat laman web ini, anda boleh memuat turun versi Internet Explorer yang lebih baru. Opsyen boleh digunakan untuk melindungi portfolio, menjana pendapatan atau membuat spekulasi mengenai nilai aset. Anda boleh melanggan amaran pelaburan pada platform TWS. Anda mungkin berada di beberapa seminar pasar saham hujung minggu atau menonton video dalam talian, dan semuanya hanya klik. Terlepas dari saiz akaun semasa anda atau tahap pengalaman perdagangan, anda perlu meletakkan pemikiran yang serius tentang bagaimana anda merancang untuk mengukur kaedah pilihan anda dalam beberapa tahun akan datang. Adakah anda teringat perasaan yang anda buat kali pertama anda diperkenalkan kepada analisis teknikal atau penunjuk stok saham secara umum?


Salah satu unsur utama menjadi peniaga yang lebih berjaya adalah keupayaan untuk menguasai pilihan pengurusan risiko perdagangan. Panduan PDF yang semua orang telah. Takut Menjadi Ditugaskan Semasa Minggu Tamat Pilihan? Adakah ia menjadikan portfolio anda. Pelabur asas adalah seperti raksasa raksasa; besar, kuat, berkuasa, namun ditakdirkan untuk menjadi pupus di masa depan. Dengan lebih daripada 35k ahli dalam kami. Toolbox dan pilihan perisian backtesting untuk menguji kadar menang ketika menjual pilihan. Kirk melakukan kerja yang baik untuk memecahkan topik supaya saya dapat memahaminya. Kontrak pilihan Call and Put dengan menyerlahkan perjanjian hartanah simulasi klasik. Todd Tresidder dari Mentor Kewangan.


Seperti mana-mana titik atau peniaga pilihan baru bimbang tentang kontrak pilihan mereka yang diberikan. Mungkin dalam tempoh enam bulan akan datang hingga 1 tahun? Baru-baru ini saya memutuskan untuk membuat tinjauan hanya PRO dan ELITE kami. Maklumat hebat untuk sesiapa sahaja yang ingin membuat perdagangan yang lebih bijak dan mengetahui lebih lanjut mengenai Trading Options. Mencari perdagangan pilihan hebat boleh kadang-kadang sukar, dan saya mendapatnya. Salah satu daripada banyak faedah untuk melakukan ini. Pelabur pilihan yang paling tidak berpengalaman mula berdagang dengan akaun pembrokeran kecil.


Cari dan kongsi muzik, filem, TV, buku, dan banyak lagi. Kami ditarik balik Lebih daripada 17. Selanjutnya pasaran terus berjalan lebih tinggi, semakin besar risiko bahawa satu lagi pembetulan pasaran utama atau kemalangan pasaran akan berlaku dalam masa terdekat. Tidak syak lagi, ini adalah soalan yang sukar untuk dijawab. Dan dengan tarikh akhir untuk. Adakah Volatiliti Diinsuranskan Tinggi Menjana Kredit Tinggi? Buka iTunes untuk memuat turun dan melanggan podcast. Todd Tresidder From FinancialMentor. Yang lebih penting? Memahami bahawa peniaga mempunyai emosi khusus yang mempunyai magnitud yang berbeza-beza, adalah penting untuk mengetahui bagaimana anda. Adakah Anda Tahu Alasan Pilihan Yang Paling Penting? Aram Basmadjian dari TradeWithAram.


Pilihan Harga Strike Yang Harus Saya Pilih? Kebanyakan pedagang baru, dan diakui beberapa. Bagaimana jika saya memberitahu anda bahawa Warren Buffett, ya itu, sebenarnya hanya pedagang pilihan yang menyamar? Minggu ini kami melancarkan ciri terbaru kami selepas menghabiskan lebih dari 5 bulan. Adakah Portfolio Pelaburan Anda Tidak Dikenal? Untuk mendengar podcast audio, tetikus ke atas tajuk dan klik Main. Sering kali orang akan menghantar e-mel kepada saya untuk bertanya bagaimana mereka boleh menggunakan strategi membeli pilihan untuk membuat saham AAPL panjang. Kim Klaiman dari SteadyOptions. Dan saya percaya apa yang menetapkan pedagang benar-benar hebat selain mereka yang rata-rata paling baik adalah kemampuan untuk memotong. Adakah ia berubah berdasarkan kaedah yang anda gunakan atau keadaan pasaran yang anda ada? Pelari CME di Chicago, Josh telah menjadi peniaga industri lama di peringkat profesional dan runcit.


Sertai Kirk Du Plessis di Pilihan Alpha Podcast, dicipta dan didedikasikan untuk anda, pedagang pilihan, pelabur pasaran saham atau dagangan wannabe. Jika anda mencari kaedah utama untuk keuntungan dari kemalangan pasaran saham seterusnya, maka. Apa yang kelihatan seperti harga ketika berdagang strangles pendek? Tetapi mereka tidak. Terus terang kami adalah pemetik saham yang mengerikan walaupun kami secara konsisten cuba mencari nilai tersembunyi dalam. Adakah Anda Memeriksa 7 Perkara Sebelum Setiap Perdagangan Anda Masuk? Kita semua membuat kesilapan, dan apabila kita memiliki mereka, kita secara dramatik meningkatkan keupayaan kita untuk mengatasi mereka pada masa akan datang. Dalam sesi Opsyen Alpha Podcast saya mempunyai peluang untuk membalikkan skrip pada Joshua Belanger dari www.


Salah satu unsur asas gaya dagangan peribadi saya dengan pilihan adalah kepercayaan bahawa pasaran saham rawak. Mark Sebastian dari OptionPit. Apabila anda mula berdagang lebih kerap dan dengan lebih banyak kedudukan, kekal sebagai neutral yang mungkin akan membantu melancarkan pulangan anda dari masa ke masa. Kami tidak dapat mencari iTunes di komputer anda. Tetapi sebelum anda lakukan, bagaimanakah pelarasan itu akan memberi kesan kepada keseluruhan pengurusan portfolio anda? Anda tahu nama itu, dan warisan itu. Dalam kebanyakan kes, lelaki kecil jarang mengalahkan pasaran dan untuk alasan yang baik. Penunjuk Stochastics telah lama menjadi kegemaran para pelabur dan boleh dikatakan menjadi salah satu penunjuk analisis teknis yang paling popular. Walau bagaimanapun, teknik pengikat ini benar-benar pendekatan yang terbaik atau sekiranya kita melakukan sedikit perkara. Apa yang Boleh Pergi? Atau peratusan tertentu harga saham? Adakah anda dibenderakan sebagai Trader Day Pattern?


Opsyen ahli keluarga Alpha di acara itu, MACDDaddy aka Robert. Apa yang saya suka adalah bahawa ia kelihatan berkualiti dan berasaskan pendidikan. Strategi pilihan risiko tanpa had mendapat rap buruk dalam komuniti pelaburan di kalangan peniaga yang tidak berpengalaman. Dalam sesi Pilihan Alpha Podcast ini, kami akan menampung 14 peringkat yang semua pelabur dapat melalui emosi mereka. Apabila ini berlaku soalan pertama. Kirk adalah jurulatih dan pendidik yang sangat baik. Bolehkah Anda Membeli Saham Hanya Untuk Dividen?


Membuka iBooks Store. Tambahan pula matlamat saya dan jangkaan untuk podcast ini. Dan, bertentangan dengan apa yang anda mungkin berasumsi, ia datang kepada pasangan yang mudah. Terdapat satu ton podcast dan tapak kewangan yang hebat di luar sana, tetapi Opsyen Alpha adalah cara yang berbeza. Kirk memberi tumpuan lebih kepada perdagangan sebenar, dan bagaimana pilihan benar-benar berfungsi sebagai kaedah keseluruhan untuk menghasilkan wang. Sekarang, saya biasanya menyasarkan. Gagasan kaedah pilihan anda adalah haiwan yang sentiasa berubah dan berubah.


Adakah ia mengumpul jumlah dolar mentah tertentu? Sebaik sahaja pesanan anda mengisi stok mula bergerak. Dan sementara kajian backtesting kami menunjukkan bahawa kedudukan risiko yang tidak terhad seperti straddles pendek dan pendek. Adakah Kaedah Pilihan anda boleh diukur? Menggalakkan perdagangan dan strategi opsyen yang kompleks adalah cara yang popular untuk peniaga untuk mendapatkan lebih cepat. Iaitu, kami cuba menentukan sama ada opsyen jualan lebih tinggi. Tetapi membeli perlindungan atau insurans biasanya membiayai wang dengan betul? Dan walaupun tidak ada keraguan bahawa menghentikan kehilangan wang. Dan saya faham sepenuhnya kerana terdapat beribu-ribu stok dari mana. Apabila menjual pilihan, saya sering mendapat pertanyaan atau siasatan daripada ahli komuniti kami mengenai sejauh mana wang yang kita harus menjual pilihan kami dan menetapkan kedudukan kami. Dok atau pada desktop Windows anda. Adakah Ia Betul? Opsyen Alpha ialah pilihan pendidikan perdagangan terlebih dahulu sebelum apa-apa lagi.


IV adalah penting untuk memperoleh dan menguntungkan di pasaran. Sejauh manakah anda pergi apabila memasuki perdagangan pilihan baru? Tambahan pula, kita bercampur dengan sedikit segalanya; kenaikan harga. Dan sementara realiti adalah bahawa kebanyakan pilihan tidak ditugaskan, ia masih mencipta. Michael Jordan dan kerjaya beliau yang mengagumkan mungkin membantu anda menjadi pedagang pilihan yang lebih berjaya. Juta Dagangan Saham Sebanyak Lebih 20 Tahun Untuk Lihat Apa Yang Benar. Kami sudah tahu bahawa anda ingin belajar bagaimana untuk berdagang opsyen dan menghasilkan pendapatan yang konsisten. Boleh Menggunakan Margin Portfolio Meningkatkan Pulangan Anda?


Malah, peralihan kepada perdagangan automatik sudah berlaku di peringkat tertinggi dan dengan dana lindung nilai terbesar. Dia benar-benar membantu anda belajar bagaimana untuk berdagang Pilihan dengan cara yang betul. Dan jujurnya sampai ke hati mengapa saya memulakan laman web ini dan blog lebih daripada 8 tahun lalu; kerana ada. Apa patut saya buat? Dalam sesi Pilihan Alpha Podcast ini, saya berpeluang untuk mewawancara Sarah Potter, Penulis Bagaimana Anda Boleh Menjual Seperti Pro dan pengasas www. Opsyen Alpha dan apa yang telah kami rancangkan selama beberapa bulan akan datang. Kirk, bagaimana di bumi ada kaitan bola keranjang. Dan sementara konsep. Minggu tamat pilihan boleh menjadi masa yang menakutkan bagi sesetengah peniaga kerana mereka berjuang dengan ketakutan mengenai tugasan kontrak opsyen pendek. Dagangan Secara Online oleh Kirk Du Plessis: Pilihan Pedagang, Pelabur, Usahawan dan Blogger, dapatkan iTunes sekarang.


Namakan pilihan panggilan pendek mendapatkan tugasan saham pendek. Kotak peralatan untuk menjalankan beberapa penyebaran kredit pada DIA. Kami melakukan penyelidikan untuk anda dan menganalisis. Malah, dia teragak-agak. Tahap kelulusan pilihan adalah sekatan perdagangan opsyen yang diletakkan pada akaun broker anda untuk mengelakkan atau membenarkan anda daripada memasukkan strategi pilihan yang berbeza. Adakah Analisis Teknikal Really Work? Seperti yang diharapkan orang dewasa rasional kita sering terjebak dalam rasa yang salah. Prihatin tentang apa yang boleh berlaku jika anda membuat dagangan terlalu banyak dalam tempoh masa yang singkat? Adakah Penunjuk Analisis Teknikal Anda Perlahan Memusnahkan Portfolio Anda? Walaupun selepas membincangkan dan menggariskan proses am untuk memilih kaedah pilihan saham yang betul dalam podcast dan video terdahulu, saya terus mendapat ahli yang keliru bagaimana ia harus berfungsi dan.


Dan ini bukanlah senarai yang cepat dicantumkan; ini adalah langkah strategik yang akan membantu anda membuat. ETF songsang perdagangan dan ETF leveraged menjadi semakin popular dengan pedagang runcit. Oleh itu, persoalan itu menjadi, akhir ini. Rolling Up Strike Prices vs. Adakah anda fikir akan berlaku kemalangan pasaran saham tidak lama lagi? Kini, sudah tentu, kelebihan ini mungkin atau tidak boleh dimainkan pada gulungan pertama, kedua, atau sepuluh. Sebahagian daripada misi kami di OptionAlpha. Dan sementara itu sama sekali tidak salah dengan keyakinan dan aktiviti utama.


Dalam sesi Pilihan Alpha Podcast ini saya ingin membantu anda mengatasi 3 ketakutan terbesar yang dimiliki orang apabila mereka memulakan pilihan perdagangan. Adakah Opsyen Kebarangkalian Tinggi Perdagangan Holy Grail Of Investing? Semua soalan hebat yang kami berikan untuk menjawab. Membuka iTunes Store. Adakah Anda Menjual Pilihan Itu Cara Terlalu Murah? Salah satu aspek perdagangan pilihan yang paling mencabar bagi kebanyakan orang adalah mencari saham dan penyediaan terbaik untuk berdagang. Adakah Pasaran Saham Secara rawak atau boleh diramal? Satu topik yang kita.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.