Sabtu, 13 Januari 2018

Apa pilihan binari


Tidak seperti stok sebenar atau di mana jurang harga atau boleh berlaku, risiko pada pilihan binari dihadkan. Opsyen binari adalah berdasarkan aset asas, yang anda tidak memiliki. Pembelian berbilang adalah salah satu cara untuk berpotensi mendapat keuntungan lebih daripada langkah harga yang dijangkakan. Akankah di atas harga tertentu pada masa tertentu? Yang ditawarkan dan turun naik sehingga pilihan tamat. Pelbagai boleh didagangkan melalui pilihan binari. Namun tidak semuanya menyediakan perdagangan pilihan binari. Pedagang meletakkan dagangan berdasarkan sama ada mereka percaya jawapannya adalah ya atau tidak, menjadikannya salah satu yang paling mudah untuk diperdagangkan. Pantas, selamat dalam talian kami berjalan pada PC, Mac, atau Linux. Dan dengan Nadex, anda boleh keluar sebelum tamat tempoh untuk mengurangkan kerugian anda atau anda sudah ada. USD akan menuju ke atas dari paras semasa, dan 15 minit dari meletakkan perdagangan, ia akan lebih tinggi daripada ketika perdagangan sebenarnya diletakkan. Pedagang membuat ramalan mengenai harga aset asas, atau sebaliknya, arah mana harga ini akan bergerak dalam tempoh masa tertentu. Terdapat banyak broker yang tidak berlesen dan tidak diurus di luar sana, yang menjual perkhidmatan mereka sepenuhnya sah. Berkenaan dengan pelbagai jenis pilihan binari, nampaknya terdapat sedikit persaingan di kalangan broker, yang semuanya bertujuan untuk menjadi variasi menarik dan asli yang mungkin.


Dagangan perlu diletakkan dengan serta-merta, tanpa tergelincir dan platform harus menyampaikan harga pasaran sebenar, bukannya sendiri, nombor tweak. Kadar pulangan yang ditawarkan oleh beberapa broker pilihan binari adalah terlalu kecil, jadi mereka tidak dapat diatasi melalui kaedah. Tidak seperti pilihan biasa, vanila, pilihan binari tidak memberi pedagang hak untuk membeli atau menjual aset tertentu untuk harga tertentu pada tamat tempoh. Kedua-dua model pada asasnya berbeza.  broker dikawal selia, mempunyai konflik kepentingan yang wujud. Opsyen binari diketahui oleh beberapa nama yang berlainan. Pilihan binari adalah sebahagian daripada derivatif kewangan yang paling mudah, yang menawarkan para pedagang yang berpengalaman serta pemula yang lengkap peluang untuk memperdagangkan pasaran dengan menguntungkan. Setiap nama-nama ini betul, dan mereka semua mencerminkan dengan baik bahawa pilihan binari memerlukan hanya dua kemungkinan hasil: menang atau kehilangan wang.


Kelebihan pilihan binari agak jelas. Dalam hal pilihan Sempadan, peniaga meramalkan sama ada harga aset akan pecah dari jarak yang telah ditetapkan atau tidak. Opsyen tangga melambangkan twist pada pilihan One Touch: mereka memaparkan beberapa harga sasaran, yang harga aset dapat mencapai satu demi satu. Deposit minimum yang diperlukan adalah satu lagi faktor penting. Dagangan automatik juga tersedia, walaupun dalam hal ini, perhatian yang lebih tinggi adalah disyorkan kerana terdapat banyak penipuan yang dikaitkan dengan vert ini. Orang harus menghindari broker yang tidak terkawal tanpa pertimbangan lagi, tanpa mengira betapa baiknya tawaran yang mereka tawarkan. Kelemahannya juga mudah dan mudah. Memandangkan pelbagai jenis pilihan binari yang ada, genre secara keseluruhan meminjam dengan baik untuk pelbagai strategi perdagangan. Pelbagai penyelesaian carta, peniaga dan penunjuk teknikal juga boleh didapati dalam bentuk alat perdagangan. Broker sedemikian akan sering menggunakan taktik yang kurang bijak untuk memikat peniaga mereka, seperti menggerutu dengan harga, mendorong penurunan atau membuat mereka sukar untuk mengeluarkan dana. Lihat: Bagaimana broker pilihan binari menghasilkan wang? Letakkan pilihan, kebanyakan broker menawarkan pilihan jenis pilihan binari yang lain, dipintal dan bertukar menjadi pelbagai variasi, untuk menampung sejumlah strategi perdagangan yang lebih besar dan menambah sedikit kedalaman ke tempat perdagangan, yang mungkin agak cetek.


Paling penting, dengan pilihan binari, semua pembolehubah persamaan perdagangan diketahui sebelum dagangan dilancarkan, dan ini termasuk potensi pulangan dan kerugian juga. Pilihan One Touch mempunyai harga sasaran. Melihat antara muka dagangan hanya akan mengambil beberapa saat, walaupun bagi mereka yang tidak pernah berdagang dalam kehidupan mereka. FSA juga dalam permainan ini, bersama dengan badan pengawalseliaan kewangan nasional yang lain. Pedagang cuba untuk meramalkan sama ada harga aset akan mencapai sasaran ini atau tidak. Pasangan USD, dengan tamat tempoh selama 15 minit. Mereka sangat mudah dan mudah difahami untuk semua orang. Faktor yang paling penting seterusnya ialah peratusan pulangan. Dalam perdagangan opsyen binari, tidak ada leverage dan margin. Walaupun analisis fundamental dan teknikal yang betul sentiasa ditambah, dalam hal perdagangan opsyen binari, seseorang secara teori boleh berdagang dengan menguntungkan dengan menggunakan strategi yang paling mendasar, atau menyalin perdagangan rakan sebaya yang lebih berpengalaman.


Platform perdagangan dan alat yang ditawarkannya adalah satu lagi aspek penting untuk dipertimbangkan. Model perniagaan yang ditekan oleh broker adalah faktor penting untuk dipertimbangkan. Apa yang perlu dicari peniaga dalam broker pilihan binari?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.