Jumaat, 12 Januari 2018

Perdagangan pilihan untuk pemula


Menarik pada stok atau indeks tertentu dan tidak mahu risiko modal mereka dalam hal pergerakan penurunan. Strategi asas untuk pemula adalah membeli panggilan, membeli, menjual panggilan tertutup dan membeli perlindungan, sementara strategi lain yang melibatkan pilihan memerlukan pengetahuan dan kemahiran yang lebih canggih dalam derivatif. Tidak menjangkakan perubahan atau sedikit kenaikan harga asas. Mengapa pilihan perdagangan bukan aset langsung? Walau bagaimanapun, membeli pilihan meletakkan saham boleh menjadi kaedah alternatif. Sekiranya kenaikan harga asas pada kematangan, pilihannya tidak luput dan peniaga kehilangan premium tetapi masih mempunyai faedah kenaikan harga asas yang dipegangnya. Kursus Pilihan, yang akan mengajar anda pengetahuan dan kemahiran yang digunakan peniaga pilihan yang paling berjaya apabila bermain peluang. Dengan keluar daripada pilihan panggilan wang, seorang peniaga mengumpul sejumlah kecil premium, juga membolehkan potensi terbalik terhad. Oleh itu, posisi pelindung yang dapat difikirkan dengan berkesan sebagai kaedah insurans.


Kaedah alternatif akan menjual aset asas, tetapi peniaga mungkin tidak mahu melikuidasi portfolio. Sementara itu, potensi kehilangan wang kaedah yang melibatkan pada pilihan wang akan terhad kepada premium pilihan. Kedudukan panjang memastikan bahawa penulis panggilan pendek akan menyampaikan harga yang mendasari sekiranya peniaga lama menjalankan pilihan. Saiz kontrak adalah 100 saham Apple, jadi peniaga secara efektif membuat perjanjian 900 saham Apple. Peniaga boleh menetapkan harga pelaksanaan di bawah harga semasa untuk mengurangkan pembayaran premium dengan mengorbankan perlindungan bawah bawah. Mahu menghadkan potensi terbalik dalam pertukaran perlindungan bawah terhad. Ini boleh dianggap sebagai insurans yang boleh ditolak. Kaedah panggilan tertutup melibatkan kedudukan pendek dalam pilihan panggilan dan kedudukan yang panjang dalam aset asas. Keuntungan berpotensi adalah tidak terhad, yang bermaksud hasil akan meningkat sebanyak kenaikan harga aset. Dalam erti kata lain, dia boleh membeli pada pilihan wang yang sangat mahal. Dengan pilihan perdagangan, pelabur boleh mengambil kesempatan daripada pilihan memanfaatkan. Opsyen menawarkan strategi alternatif untuk pelabur untuk mendapat keuntungan daripada sekuriti pendasar dagangan.


Mahu mengambil keuntungan leveraged pada pasaran menurun. Premium yang dikumpul merangkumi kerugian potensi kerugian sedikit sebanyak. Kedudukan ini akan lebih disukai oleh pedagang yang memiliki aset asasnya dan mahu perlindungan bawah. Risiko kaedah: Jika harga penurunan asas, potensi kehilangan wang dari kaedah keseluruhan dihadkan oleh perbezaan antara harga saham awal dan harga mogok ditambah premium yang dibayar untuk pilihan tersebut. Pilihan standard pada satu saham bersamaan dengan saiz 100 saham ekuiti. Ingin memanfaatkan kedudukan leveraged. Berikut adalah strategi pilihan asas untuk pemula. Mendahului pulangan yang mendasari tetapi tidak mahu mengambil risiko pergerakan negatif dalam kaedah menjual pendek. Kaedah ini melibatkan kedudukan yang panjang dalam aset pendasar dan kedudukan pilihan yang panjang.


Secara keseluruhannya, kaedah sintetik mereplikasi pilihan pendek, seperti digambarkan dalam graf di bawah. Terdapat beberapa kelebihan untuk pilihan perdagangan. Sekiranya harga pasaran tidak menguntungkan bagi pemegang opsyen, mereka akan membiarkan opsyen itu luput tidak bernilai dan dengan itu memastikan bahawa kerugian tidak lebih tinggi daripada premium. Jadual ini menunjukkan bahawa kos perlindungan bertambah dengan tahapnya. Jika sebaliknya kenaikan harga, peniaga kemudian boleh membiarkan pilihan itu luput tanpa sia-sia kehilangan premium sahaja. Pilihan membolehkan kedua-dua strategi dagangan mudah dan lebih kompleks yang boleh membawa kepada beberapa pulangan yang mengagumkan. Tarikh itu dikenali sebagai tarikh tamat tempoh dan harga yang kami pilih, dalam kes ini 14, dikenali sebagai harga mogok.


Contoh ini menunjukkan bagaimana strategi perdagangan opsyen boleh membuktikan kurang berisiko daripada memiliki stok langsung. Anda percaya bahawa Ford Motor Company telah benar-benar mendapatkan perbuatan bersama dalam beberapa tahun kebelakangan ini dan anda mahu melabur di masa depan mereka. Ford bukannya membeli 100 saham stok Ford. Ini mungkin kelihatan agak rumit, tetapi video pendek ini harus membantu anda memahami asas perdagangan pilihan. Dengan pilihan panggilan pada Ford, anda masih boleh mengambil bahagian dalam potensi peningkatan yang memiliki 100 saham saham Ford menawarkan tetapi mengurangkan jumlah wang yang anda berisiko. Kebenaran adalah pilihan tidak lebih rumit daripada membeli stok. 16 Disember 2016 apabila hak untuk membeli saham tersebut tamat tempoh. Berikut adalah dua strategi asas yang boleh anda gunakan untuk menjana pendapatan, melindungi modal anda, dan keuntungan dari turun naik. Dari sudut pendapatan, ini adalah hasil yang baik. Oleh kerana pilihan anda lebih mendalam dalam wang, nilai masa memudar dan nilai intrinsik menjadikan sebahagian besar harga pilihan.


Cara terbaik untuk menggambarkan ini adalah melalui contoh. Dan, anda bebas untuk menjual pilihan lain pada stok anda. Pada asasnya, anda menjual orang lain hak untuk membeli stok dari anda untuk harga tertentu pada bila-bila masa sebelum tarikh yang ditetapkan. Nilai masa adalah premium yang anda bayar untuk apa yang boleh berlaku sebelum tamat tempoh. Risiko, bagaimanapun, hilang keuntungan jika harga saham masuk ke bumbung. Menjual panggilan tertutup mungkin kaedah pilihan paling asas ada. Menggunakan pilihan sebagai pengganti saham pastinya mempunyai faedahnya, tetapi pada kos lebih banyak risiko. Ringkasnya, panggilan tertutup membolehkan anda menjana pendapatan dan menyediakan beberapa tahap perlindungan penurunan, sebagai pertukaran untuk memberikan beberapa potensi anda untuk keuntungan harga saham. Nilai intrinsik adalah jumlah wang yang kontrak opsyen akan bernilai jika ia tamat tempoh sekarang.


Anda dapat mengekalkan pendapatan yang membantu mengurangkan kehilangan wang anda, pilihannya tamat tidak bernilai, dan anda dapat mengulangi proses tersebut. Bukan sahaja anda akan mendapat keuntungan bagus dengan saham, tetapi anda mendapat premium daripada menjual pilihan yang ditambah kepada keuntungan anda. Bagi pelabur yang tidak biasa dengan pilihan saya baca terma pilihan pemula dan pilihan jawatan pilihan pertengahan. Oleh itu, pilihan harga yang lebih tinggi dijual, dan yang lebih murah, lebih jauh daripada pilihan wang dibeli. Mark Wolfinger adalah veteran pilihan CBOE 20 tahun dan penulis untuk blog Pilihan untuk Rookies Premium. Pembelian satu pilihan panggilan, dan penjualan yang lain. Lihat halaman Dagangan Pilihan kami. Nota: senarai ini mengandungi strategi yang mudah dipelajari dan difahami. Setiap kurang berisiko daripada memiliki stok. Kebanyakan melibatkan risiko yang terhad.


Oleh itu, jika saham menurun dalam harga, anda mungkin mengalami kerugian wang, tetapi anda lebih baik daripada jika anda hanya memiliki saham. Kedua-dua pilihan mempunyai tempoh yang sama. Anda mengumpul premium tunai sebagai balasan untuk menerima obligasi untuk membeli saham dengan membayar harga mogok. Itu menghadkan potensi keuntungan. Anda mengutip premium tunai yang mana anda dapat menyimpan, tidak kira apa lagi yang berlaku. Ini adalah spread di mana pilihan mempunyai harga mogok yang berbeza dan tarikh tamat tempoh yang berlainan. Menjual pilihan meletakkan pada stok yang anda ingin memiliki, memilih harga mogok yang mewakili harga yang anda sanggup bayar untuk stok. Kemungkinan secara konsisten membuat wang ketika membeli pilihan kecil, dan saya tidak dapat mengesyorkan kaedah itu. Atau membeli satu pilihan, dan penjualan yang lain. TIDAK dalam senarai ini, walaupun pada hakikatnya majoriti rookies memulakan kerjaya perdagangan opsyen mereka dengan menggunakan kaedah itu. Wang itu mengurangkan kos anda. Sekali lagi, keuntungan dan kerugian adalah terhad.


Sekiranya anda benar-benar baru dan ingin mendapatkan maklumat ringkas tentang bagaimana pilihan berfungsi, ini adalah OK. Saya pasti buku-buku yang lebih luas mempunyai seksyen pemula. Setengah muka surat ditutup dengan foto yang diimbas yang mengambil sebahagian besar halaman. Ia agak bermaklumat jika anda kekurangan sebarang pengetahuan dalam pilihan apa pun. Buku ini bertujuan untuk memulakan pelabur yang berminat untuk belajar mengenai selok belok perdagangan opsyen. Segala-galanya buku ini boleh didapati secara dalam talian dalam masa yang singkat, bersama dengan maklumat yang lebih luas. Bersama dengan perkakas yang diperlukan. Buku ini kira-kira 60 halaman, lebih seperti risalah. Buku ini menyediakan gambaran umum tentang pilihan, menerangkan bagaimana ia berfungsi, bagaimana ia dapat diperdagangkan, apabila mereka harus diperdagangkan, dan kelebihan dan kekurangannya. Tiada pengetahuan terdahulu yang diandaikan. Seperti yang kita mungkin hidup lebih lama daripada ibu bapa kita, kita ingin tahu bahawa kita adalah seperti yang disediakan secara kewangan seperti yang kita boleh dan bahawa kita PELAKSANAKAN cukup untuk membincangkan portfolio kita. Sebaliknya, saya mendapati ia menarik dan saya segera menyedari betapa hebatnya hadiah untuk diri saya sendiri dan mereka yang ingin mempelajari asas-asas pelaburan awal serta cara menganalisis portfolio anda sebagai perubahan hidup anda.


Menjelang akhir panduan ini, anda harus mempunyai pengetahuan asas yang baik mengenai pilihan saham dan cara menggunakannya. Pendapat itu biasanya datang dari kurangnya pemahaman mengenai bagaimana produk berfungsi. Jika kami menjual pilihan, kami mahu turun naik turun, yang akan menyebabkan nilai pilihan jatuh. Walaupun terdapat beberapa cara yang berbeza untuk memainkan tetapan ini, kami akan sering melihat masa untuk menggunakan pilihan bulan depan. Apple pergi, tetapi mereka hanya mempunyai kawalan stok untuk jumlah masa yang ditetapkan. Pilihan standard tamat tempoh bulanan pada hari Jumaat ketiga bulan itu. Apabila kita bercakap tentang pilihan, anda akan sering mendengar harga dan harga tamat tempoh. Ia boleh dilihat seperti polisi insurans.


Setiap hari kita berpegang kepada pilihan ia kehilangan nilai. Faktor-faktor ini penting untuk diingat apabila memilih kedudukan pilihan yang betul. Ini bermakna lebih dekat dengan tamat tempoh yang kita dapat, lebih banyak pilihan itu akan berkurangan dalam nilai. Opsyen adalah derivatif, yang bermaksud nilainya diperoleh daripada nilai stok. Terdapat dua jenis pilihan yang boleh digunakan oleh peniaga. Ini dikenali sebagai kerosakan masa. Terdapat juga pilihan Mingguan yang tamat tempoh setiap hari Jumaat, tetapi dalam kebanyakan kes, peniaga akan berurusan dengan pilihan bulanan piawai. Jelas sekali apabila kita membeli pilihan panggilan, kita mahu stok lebih tinggi, yang akan menyebabkan pilihan panggilan meningkat. Lebih dekat dengan tamat tempoh sehingga kita mendapat lebih cepat masa kerosakan itu. Nah, opsyen berfungsi dengan cara yang sama. Peniaga membayar hak untuk mengawal stok untuk jangka masa tertentu, tetapi jika stok tidak bergerak memihak kepada mereka sebelum masa habis maka mereka kehilangan premium yang dibayar untuk pilihan tersebut. Apa yang mempengaruhi harga pilihan?


Apabila kita membeli opsyen, kita juga mahu naik turun yang akan menyebabkan pilihan untuk meningkatkan nilai juga. Peserta pasaran yang paling banyak melihat pasaran saham sebagai cara untuk melabur wang mereka dalam syarikat-syarikat yang selamat untuk jangka masa yang panjang dan kemudian akan ditetapkan untuk tahun persaraan mereka kemudian. Kami baru saja berbincang mengenai bagaimana pilihan memberikan peniaga pengawal stok pada harga tetap dan untuk jangka waktu tertentu. Sekiranya tiada kerosakan dilakukan pada kereta anda dalam bulan tersebut, syarikat insurans akan memastikan premium bulanan anda dibayar. Terdapat banyak faktor yang mempengaruhi harga pilihan yang boleh mengelirukan kepada peniaga. Harga opsyen ditentukan oleh faktor-faktor seperti harga stok, turun naik, masa tamat, harga mogok, kadar faedah dan dividen. Kita boleh menggunakan produk seperti pilihan saham sebagai cara untuk terlibat dalam pasaran untuk sebahagian kecil daripada kos membeli saham saham. Perbezaan antara saham saham dan pilihan saham adalah pilihan saham hanya baik untuk jangka masa yang ditetapkan. Apabila kita membeli opsyen put, kita mahu stok turun nilai, yang akan menyebabkan pilihan meletakkan nilai tambah. Faktor utama yang perlu diperhatikan oleh peniaga ialah harga saham, turun naik dan masa tamat. Untuk memastikan kereta anda, anda membayar yuran bulanan dan jika kerosakan berlaku pada kereta anda dalam bulan syarikat insurans akan membetulkan kereta. Apabila kebanyakan orang mendengar istilah pilihan saham mereka segera memikirkan instrumen risiko yang sangat tinggi. Ini bermakna kita boleh menggunakan strategi perdagangan pilihan berbeza seperti panggilan telanjang dan meletakkan, condor besi, strangles atau spread menegak untuk menamakan beberapa.


Tarikh pilihan adalah sah sehingga dikenali sebagai tamat tempoh. Baru Untuk Pilihan Dagangan? Kami akan memilih kaedah yang betul berdasarkan kriteria seperti keadaan pasaran keseluruhan, masa pegangan yang dijangka dan tahap ketidaktentuan tersirat yang berharga kepada pilihan. Pasaran saham boleh menjadi sangat menggembirakan kepada pedagang baru kerana ia kelihatan seperti cara yang sangat berisiko untuk mengendalikan wang anda. Kami juga ingin membeli turun naik yang rendah dan menjual volatiliti yang tinggi. Pilihan mana yang terbaik? Ini bermakna pilihan panggilan mempunyai harga mogok sebanyak 500. Pilihan adalah kontrak antara dua orang untuk membeli dan menjual stok pada harga tetap sepanjang tempoh tertentu. Kami meliputi semua strategi dan kriteria kegemaran kami untuk mencari dalam PTU Options Mastery Program. Memilih kaedah pilihan yang betul untuk digunakan bergantung pada pendapat pasaran anda dan matlamat anda. Mengenai risiko. Sebaliknya adalah benar untuk meletakkan.


Pilihan boleh membantu anda menentukan risiko tepat yang anda ambil dalam kedudukan. Pilihan adalah alat yang sangat baik untuk kedua-dua perdagangan kedudukan dan pengurusan risiko, tetapi mencari kaedah yang tepat adalah kunci untuk menggunakan alat-alat ini untuk keuntungan anda. Peniaga sering menggunakan kaedah ini untuk mencocokkan pulangan pasaran secara keseluruhan dengan turun naik yang berkurangan. Tidak peduli apa kaedah yang mereka gunakan, peniaga pilihan baru perlu memberi tumpuan kepada penggunaan strategi memanfaatkan, kata Kevin Cook, pengajar pilihan di ONN TV. Apabila pergerakan mendasar terhadap anda, panggilan pendek mengimbangi beberapa kehilangan wang anda. Risiko ini bergantung kepada pemilihan mogok, turun naik dan nilai masa. Pemula mempunyai beberapa pilihan apabila memilih kaedah, tetapi pertama-tama anda harus memahami apa pilihan dan bagaimana ia berfungsi. Pilihan memberikan pemegangnya hak, tetapi bukan kewajiban, untuk membeli atau menjual aset yang mendasari pada harga tertentu pada atau sebelum tarikh tamatnya. Pendapat pasaran anda akan menjadi netral untuk menaikkan harga pada aset asas. Opsyen boleh digunakan untuk melindung nilai kedudukan sedia ada, memulakan permainan berarah atau, dalam hal strategi penyebaran tertentu, cuba untuk meramalkan arah turun naik. Terdapat dua jenis pilihan: panggilan, yang memberikan pemegang hak untuk membeli pilihan, dan meletakkan, yang memberikan pemegangnya hak untuk menjual pilihan.


Sekiranya ketidakstabilan meningkat, ia mempunyai kesan negatif, dan jika ia berkurangan, ia mempunyai kesan positif. Apabila anda menjual pilihan yang telanjang, risiko kehilangan wang secara teorinya tidak terhad. Kajian mengenai contoh carta saham harian menunjukkan di bawah yang menunjukkan bahawa isyarat beli dengan penunjuk pengesahan telah terbentuk untuk memberitahu kami bahawa stok akan naik. Sekiranya anda ingin membuat pilihan perdagangan, maka berikan diri anda sebagai aset utama untuk mempelajari cara membaca carta saham. Tidak peduli apa pun kaedah pilihan yang anda mahu gunakan, memahami saham asas apabila ia akan bergerak dan ke arah mana, berapa banyak yang dapat bergerak, dan berapa lama ia mungkin bergerak adalah penting untuk kejayaan anda. Sekiranya anda ingin menjadi peniaga pilihan, maka berikan diri anda sebagai aset utama pembelajaran cara membaca carta saham. Sekarang juga Pool Pools, institusi membeli gergasi membeli gergasi, dana yang lebih kecil, dan HFT adalah banyak pilihan dagangan. Perdagangan pilihan telah berkembang pesat sejak beberapa tahun yang lalu.


Apabila anda berdagang pasaran sekunder, anda mesti terlebih dahulu mengkaji pasaran utama. Sekarang bahawa anda telah mempelajari carta saham, anda mempunyai maklumat yang diperlukan untuk melihat rantaian pilihan dan mencari pilihan yang tepat untuk dibeli. Berapa banyak saham yang boleh bergerak naik berdasarkan sokongan dan rintangan dalam carta saham. Pilihan Perdagangan Seperti Kelebihan. Daftar untuk menonton Video atau membaca eBook di halaman ini untuk mengalami bagaimana kami mengajar pilihan dagangan dalam Edisi Pilihan kami Kursus ME10. Pilihan Permulaan Pedagang perlu asas analisis saham yang mantap, yang akan menjadikan pilihan dagangan lebih mudah dan lebih menguntungkan. Ini memberikan kita harga saham, di mana keluar atau pilihan perdagangan harus dijangkakan. Sekiranya stok akan berterusan. Terdapat risiko yang ketara dalam perdagangan aset dan derivatif kewangan. Berapa lama masa yang diperlukan untuk stok bergerak sehingga harga sasaran anda berdasarkan corak trendline yang berlaku dalam carta dan analisis dijalankan. Ini sahaja akan menyelamatkan anda dari kontrak yang tidak terhingga yang tidak luput. Dalam video ini, anda akan mempelajari perkara yang tidak pernah anda dengar sebelumnya.


Bila hendak menjual pilihan itu. Keuntungan berpotensi untuk perdagangan opsyen itu. Setiap kali anda berdagang opsyen, anda mesti mempertimbangkan potensi pergerakan harga saham asas. Dan BAGAIMANYA LONG akan mengambil langkah cukup untuk membuat perdagangan menguntungkan. Rintangan dalam carta memberitahu kita sejauh mana, berapa mata, stok boleh bergerak sebelum ia mula membetulkan, yang merupakan julat harga di mana jalan keluar itu dijangkakan. Di pasaran hari ini, harga kontrak opsyen saham mengikuti harga saham lebih kerap daripada tidak. Berapa lama untuk memegang kontrak pilihan. Contoh yang dikemukakan adalah untuk tujuan pendidikan sahaja. Sekiranya anda hanya bergantung kepada turun naik tersirat atau pilihan Yunani, anda terlepas aspek yang paling penting dalam perdagangan anda. Risiko perdagangan opsyen. Rintangan dalam carta pandangan bulanan di bawah menunjukkan berapa banyak mata saham yang boleh bergerak sebelum ia mula membetulkan. Di samping itu anda mempunyai rancangan untuk perdagangan pada awalnya, yang penting untuk berdagang kejayaan. Ini adalah perkhidmatan pendidikan yang ketat.


Jawapan untuk soalan-soalan ini sangat penting untuk kejayaan anda sebagai pedagang pilihan. Sekiranya anda kecewa dengan dagangan opsyen anda atau yang baru dan mahu memulakan pilihan perdagangan dengan keuntungan yang sangat baik, maka anda perlu menonton video pilihan kami. Bila hendak membeli pilihan. Bagaimana anda mencari maklumat ini? Anda kini tahu Harga Strike dan Tarikh Tamat tempoh yang diperlukan pada kontrak pilihan. Ini menjadikan tarikh luput opsyen 3 bulan yang munasabah. Kami membawa anda ke dalam pasaran pilihan dengan peniaga profesional sebenar dan pembuat pasaran yang memberitahu anda apa yang berlaku di belakang tabir. Sebab-sebab pilihan dagangan mereka tidak sama dengan peniaga runcit, oleh itu pedagang runcit memerlukan lebih banyak maklumat tentang bagaimana institusi akan mempengaruhi perdagangan pilihan mereka. Setiap kali anda berdagang opsyen, anda mesti mempertimbangkan pergerakan harga sebenar stok yang mendasari. Ini boleh menyelamatkan anda dari kontrak yang tidak terhingga yang tidak luput. Mulai sekarang dengan menonton Webinar Pilihan kami. Sokongan dalam carta memberitahu kita berapa banyak mata, atau dolar, ada risiko.


Sebelum anda melihat rantaian opsyen atau pertimbangkan volatiliti tersirat dan orang Yunani, anda perlu mempertimbangkan sama ada anda telah memilih saham yang betul untuk kaedah opsyen anda berdasarkan analisis carta saham. Sokongan dalam carta memberitahu kita berapa banyak mata atau dolar, terdapat risiko apabila masuk. Pasukan kami telah melabur beratus-ratus jam untuk memeriksa broker terbaik yang tersedia untuk anda. Tidak ada Real Money yang terlibat! Pergi aplikasi perdagangan Binari akan menjimatkan masa berharga anda supaya anda boleh jujur ​​membuat keputusan perdagangan binari adalah pelaburan yang tepat untuk anda! Data yang disediakan dari saluran berita perdagangan seperti CNBC, Bloomberg, Reuters dan Wang CNN. Jadilah peniaga pilihan binari yang paling berjaya di planet ini.


Broker Pilihan Perduaan melibatkan perdagangan wang sebenar. Bagaimana untuk membaca Corak Carta dan Titik? Kami telah menganalisis lebih daripada 100 Broker Top misalnya ExpertOption, Ayrex, Robot, Optionfair Nadex, Anyoption, Thinkerswim, Pilihan IQ, 24 Pilihan, Perduaan. Tambahan lagi, saya masih mempunyai potensi keuntungan tanpa had sepanjang enam bulan akan datang jika roket saham Disney lebih tinggi. Di sisi positif potensi keuntungan tidak terhad. DIS untuk pilihan panggilan panjang, di mana lebih kurang hilang pada penurunan itu. Pilihan panggilan sangat menarik pada saham mahal yang sebaliknya menilai orang kecil itu. Konsep membeli rendah dan tinggi jualan adalah objektif bersama di kalangan peniaga saham dan pilihan sama. Buat kebaikan sendiri dan terus meneroka cara menggunakan pilihan panggilan secara berkesan untuk mengurangkan risiko sambil meningkatkan pulangan pelaburan anda.


Sebagai tambahan kepada penggunaan panggilan sebagai ganti membeli stok, anda juga boleh menggunakannya untuk menyelesaikan dilema bernasib baik apabila mengambil keuntungan pada kedudukan stok yang menang. Kebanyakan peniaga yang membeli opsyen panggilan berbuat demikian dengan tujuan menjualnya kemudian pada harga yang lebih tinggi. Inilah sebabnya mengapa membeli opsyen panggilan dianggap perdagangan kenaikan harga. Mungkin cara terbaik untuk membungkus ke hadapan di sekitar kelebihan tertanam untuk membeli pilihan panggilan adalah melihat perbandingan sampingan berbanding membeli stok. Dunia perdagangan opsyen saham diasaskan pada dua blok asas bangunan: panggilan dan meletakkan. Jika Disney bergerak dengan baik, pilihan panggilan akan menghasilkan pulangan peratusan yang jauh lebih tinggi daripada kedudukan stok panjang yang mudah. Apakah Pilihan Saham? Penggunaan pilihan panggilan panjang adalah pelbagai. Hak untuk membeli stok pada harga set menjadi lebih berharga apabila harga saham meningkat dan seterusnya. Ya, keuntungan naik dengan cepat, tetapi begitu juga kerugian.


Walau bagaimanapun, sedar bahawa leverage memotong kedua-dua cara. Contohnya, jika Apple Inc. Disney berjalan lama tanpa saya. Fikirkan ia sebagai alternatif untuk membeli stok.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.